@Konijntje ik lees nooit in dit topic normaal gesproken, dus je hebt het vast al eerder verteld, maar hoe kan het dat je zoveel films al hebt gezien die nog in de bioscoop moeten komen? Superleuk dat je zoveel films kijkt en beoordeelt!
Kan er nog steeds niet over uit dat Paddington gemaakt is door de regisseur van The Mighty Boosh en Garth Marenghiās Darkplace.
Zijn dit trouwens 71 films in 2022?
Geen shade hoor. Zit zelf op 66
Jaa! Daar kijk ik ook naar uit. Ik vertrouw hem echt.
Sorry maar hoe kan ik deze reviews serieus nemen als Fruitvale Station 2.5 ster krijgt en Paddington 2 krijgt 4 sterren
Ik kan me nog heel goed herinneren dat Oscarās dood in het nieuws was en het filmpje van de hele situatie kan ik me zo nog voor ogen halen. Ik vind het super belangrijk dat er aandacht is voor politiegeweld tegen zwarte mensen. Dat is nu met de BLM movement al veel meer maar deze film is natuurlijk van jaren geleden.
Ik vond de film gewoon heel mooi en pijnlijk, niet te veel sensatie en ik vond Michael B echt heel goed acteren en ik heb echt moeten huilen bij die laatste scene waarbij zijn moeder afscheid neemt.
Hou je mond over Paddington
Bij rtl boulevard vertelden ze dat Zelensky zijn stem insprak in de OekraĆÆense versie
Heb ik wel, maar nog helemaal niet bijgehouden! Moet ik eens gaan updaten. Wat is je username/link?
Same. Ik zat de hele tijd in de bios tegen mezelf te zeggen als je het leeftijdsverschil vergeet, misschien vind je de film dan wƩl leuk. Maar je snapt dat dat niet geholpen heeft.
Ik heb net weer eens āThe Wicker Manā gekeken (het origineel, voor de duidelijkheid) en wat is dat toch een fantastische film. Echt een van mān favorieten ooit.
Wow mijn hartā¦
De Paddingtonfilms zijn meesterwerken. Op en top Brits en gewoon geweldig.
Ik ben House of Gucci aan het kijken maar de soundtrack geeft me het gevoel dat Shrek aanstaat
Ik heb dus nog steeds alleen maar de Nicholas Cage versie gezien, zoān kutfilm hahaha maar ik ben heel benieuwd naar het origineel! Hoe/waar heb jij m gekeken?
Ik vond m ook een beetje saai, en er gebeurt relatief weinig spannends voor de lengte van de film. Wel een leuk sfeertje verder. Ik vond Boogie Nights echt tof, dus deze viel me wel een beetje tegen ook. Als ik je zo hoor ben ik benieuwd of je hem nog af kijkt haha
Our Ladies
Gratis te streamen op netflix, aanrader
Huh zonder Netflix abbo dan? Of hoe bedoel je gratis?
Nee ja met abbo welš
Ah dus hij staat gewoon op Netflix
Ja ik dacht dat ik in t netflix topic zat ookš
Anyways film is een aanrader. Veel schotland, schots accent, sex, drank, jaren 90 en katholieke meisjes (even heel kort door de bocht allemaal)