Klinkt als het echt bestaande feest Sunneklaas
Als ik google op Sunneklaas film vind ik “sunny side up” is dat hem?
Hij staat op YouTube
Held!
Ik ben je gaan volgen! Al ben ik dit jaar nog niet zo een actieve filmkijker
Samenvatting
Pieter Konijn is een leuke film! Beetje in de stijl van Paddington.
Wel minder leuke stemacteur
Net terug van Mafia Mamma. Verstand op nul en lekker kijken
De kleine zemeermin is echt mijn lievelings prinsessen film, maar wat is dit nou weer .
Sinds wanneer is sebastian een krab? 🥹
Sinds altijd toch?
Sebastiaan was altijd al een krab
Ik krijg ook error van die zeemeeuw, Jutter. Volgens mij is hij/zij in de remake een Jan van Gent??? Why?!
Wat een openbaring, ik heb sebastian altijd aangezien voor kreeft
Edit: en dat terwijl ik deze film echt al 600 keer heb gezien, wat erg HAHAHA
Same!
Kom net terug van de Mario Brothers film en vond hem heel vermakelijk. Super leuk al die details en de tijd vloog echt voorbij.
Net terug van Till. Wat een heftige film. Ik kende het verhaal maar globaal, maar niet zoveel.
Ook zoooo goed geacteerd.
Erg zonde dat Pathé deze film zo weinig draait
Oh ik moet deze ook zien!
Maar heeel vreemd idd
In de bioscopen bij mij in de buurt zit er gewoon 1.5 maand tussen? 8 mei en dan 20 juni? Huh
Ik ben dinsdag geweest en vind hem ook heel leuk! Misschien had ik niet zo’n hoge verwachting er van omdat ik hier al wat gemixte reacties had gelezen. Ik vind het tot nu toe een van de leukste kinderfilms die ik de laatste tijd heb gezien in de bios! Heb sinds die dinsdag de hele dag het liedje van Bowser in mijn hoofd
Hahaha! Heb het ook steeds in mn hoofd. Vind de rol van Bowser ook perfect passen bij Jack Black.
Helaas moest ik de film in het NL kijken want ik heb nog 1 wat jonger kind. Toen ik thuis was had mijn zoon het Engelstalige liedje van Bowser opgezet en toen dacht ik al: die stem komt me bekend voor. Ik wist niet dat hij de Engelstalige Bowser was totdat ik het opzocht maar inderdaad: hij is echt perfect voor die rol!
Edit: in het NL zingt die trouwens Peachje ipv Peaches. Daar moest ik wel erg om lachen