Wat een openbaring, ik heb sebastian altijd aangezien voor kreeft
Edit: en dat terwijl ik deze film echt al 600 keer heb gezien, wat erg HAHAHA
Wat een openbaring, ik heb sebastian altijd aangezien voor kreeft
Edit: en dat terwijl ik deze film echt al 600 keer heb gezien, wat erg HAHAHA
Same!
Kom net terug van de Mario Brothers film en vond hem heel vermakelijk. Super leuk al die details en de tijd vloog echt voorbij.
Net terug van Till. Wat een heftige film. Ik kende het verhaal maar globaal, maar niet zoveel.
Ook zoooo goed geacteerd.
Erg zonde dat Pathé deze film zo weinig draait
Oh ik moet deze ook zien!
Maar heeel vreemd idd
Ik ben dinsdag geweest en vind hem ook heel leuk! Misschien had ik niet zo’n hoge verwachting er van omdat ik hier al wat gemixte reacties had gelezen. Ik vind het tot nu toe een van de leukste kinderfilms die ik de laatste tijd heb gezien in de bios! Heb sinds die dinsdag de hele dag het liedje van Bowser in mijn hoofd
Hahaha! Heb het ook steeds in mn hoofd. Vind de rol van Bowser ook perfect passen bij Jack Black.
Helaas moest ik de film in het NL kijken want ik heb nog 1 wat jonger kind. Toen ik thuis was had mijn zoon het Engelstalige liedje van Bowser opgezet en toen dacht ik al: die stem komt me bekend voor. Ik wist niet dat hij de Engelstalige Bowser was totdat ik het opzocht maar inderdaad: hij is echt perfect voor die rol!
Edit: in het NL zingt die trouwens Peachje ipv Peaches. Daar moest ik wel erg om lachen
Ik heb van de week Evil Dead Rise gezien en droomde vannacht dat ik als een soort spin (met armen naar achter geklapt) door 't leven ging voortaan
Ik lees hier al in dat ik dit niet in m’n eentje in de bios wil zien zonder oordoppen en bak popcorn op mijn hoofd.
Naar Beau is afraid geweest! Was leip. In sommige dingen typisch Ari Aster maar zeker geen typische horror
Ben er niet bepaald benieuwd naar, maar met een abo ga ik er wel heen
Voor een tweede keer Evil Dead Rise gezien vandaag, en ik moet mijn mening toch wel bijstellen. Ik vind het nog steeds lang niet zo goed en intens als de 2013 versie, maar dit keer zat ik wel meer in het verhaal en vond ik de opbouw juist wel prettig. Je leert de personages kennen voordat de hel losbarst en daardoor is er sympathie voor sommigen.
Het had van mij allemaal echt nog wel een tandje intenser gemogen maar ik denk dat dit voor de gemiddelde horrorfan al behoorlijk aan de heftige kans is. Na “Terrifier 2” en dus de 2013 versie had ik echt iets mega zieks verwacht, en dat blijft voor t grootste deel uit op een aantal momenten na.
Laatste kwartier was wel heel vet gedaan.
Haha echt? Ik vind films snel eng (wel leuk) maar hereditary vond ik echt lachwekkend.
Ik vond hereditary wel eng maar deze is niet eng. Soms wel spannend maar niet horror-eng. Ik vond ‘m typisch Ari Aster omdat de inhoud vrij fucked up is, leveltje duisterder dan een typische psychologische thriller. Als je midsommar leuk vond vind je deze denk ik ook wel vet!
Midsommar is zo raar gewoon. Al die naakte oma’s die aan het chanten waren toen die 2 neukten wtf.
Je begrijpt het gewoon niet!!! Geen echte filmkenner