Filmtopic (Deel 1)

Die heb ik al even niet gehoord. Weet nog dat ik The Others en Sixth Sense had gezien. Had mijn broer op dvd. En toen wilde ik stoer doen en meer van dat soort films gaan kijken. Toen kochte ik The Skeleton key in de Free Record Shop. Op die leeftijd ,was denk ik 13(?), lette ik niet echt op het acteurtalent. Maar dat verhaal is wel bijgebleven. Je blijft tot het einde gissen. Was in die tijd gewoon een soort horror genre, the twist & turns horror/thriller

2 likes

Als je nog boekentips hebt dan ben ik ook wel benieuwd! Ik heb alles van Stephen King wel zo’n beetje gelezen en alle verfilmingen gezien maar ik weet niet zo goed wat er nog meer aanraders zijn

Ik vind meeste horror films niet zo goed, maar Don’t Breathe vond ik echt eng en goeie film. Verder kan ik echt de series The Haunting of Hill House en The Haunting of Bly Manor aanraden, zijn dan wel series maar ze zijn echt zo subtiel eng en goed verhaal

1 like

Haha ja hij kwam bij mij dus ook weer naar boven toen het hier over enge films ging.
Aan het einde zit gewoon een hele nare twist die je inderdaad wel bij blijft (en het is sowieso een heel andere film dan The Sixth Sense en The Others haha)

1 like

Ik ben gisteren geweest in Pathe, maar de zaal ging echt kapot! Heb nog nooit zoveel reactie uit de zaal meegemaakt, dus misschien werkte dat extra mee. Ik heb ook nog nooit zoveel mensen uit een zaal zien vluchten :scream: denk als je niet goed weet waar je naartoe gaat, het wel heftig is.

Ik vond het zelf niet per se de beste horrorfilm ooit, maar wel heel intens. Ik heb het normaal altijd koud in de bios, maar nu kwam ik er met rode wangen uit. Je had ook geen seconde ontspanning haha!

Vond hem zelf wel een lekkerde horrorervaring dan evil dead (maar die is wel beter idd), vond de special effects echt goed en kon helemaal mee in de suspension of disbelief (waar ik normaal bij een horror minstens 1x met mn ogen moet rollen om iets). Vond die vrouw echt fucking creepy en heel veel leuke verwijzingen naar andere horror classics.

Zag trouwens ook een trailer van een nieuwe insidious filmđŸ˜±

2 likes

Ik ook!!!

1 like

Zo naar Air, ben benieuwd!

3 likes

:bangbang: er is vandaag via ing rente punten weer een abbo actie: 4 maanden voor €46 :bangbang:

2 likes

Wat zijn Pathe rente punten

ING rentepunten bedoelt ze denk ik

1 like

Iemand had mij ooit het geheim verteld dat je die ook kon afsluiten terwijl je al een abo had. Althans zoiets kan ik me herinneren van het forum, maar weet iemand hoe?

@Banananana Kan het mis hebben, maar denk dat ze doelt dat je met ING rentepunten een voucher kan kopen voor Pathé. Zo heb ik ooit mijn abo afgesloten.

ING ja! Excuus, mijn enthousiasme ging met me aan de haal

1 like

En wat vond je ervan?

2 likes

Prima film. Vond vooral de cast goed, anders zou ik niet eens zijn gegaan want het verhaal sprak me niet per se aan.

3 likes

Laatst One Fine Morning gezien. Vond het niet echt wat
 niet perse slecht maar het deed me niet zoveel. Heeft iemand hem ook gezien? Ben wel benieuwd.

Denk dat ik dat was, maar daarvoor moet je wel je abonnement voor opzeggen. Dan kan je namelijk gebruik van de actie maken. En dan goed kijken dat je abo beëindigd voordat de actie verloopt.

Gaat nu helaas niet lukken, want actie loopt maar t/m 11 juni. Baal wel een beetje want ik had toevallig mijn abonnement opgezegd voor per 18 mei. Maar heb dit echt pas toch ongedaan gemaakt :see_no_evil::smiling_face_with_tear:

1 like

Net John Wick 4 gezien, ondanks dat ik 1 tm 3 niet heb gezien. Echt goeie actiefilm wel!

2 likes

Dan moet je deel 1 zeker kijken, die vond ik het leukste van de hele serie!

1 like

Hoe vond je deze? Is er veel gore? Of heel eng?

1 like

Ik heb Everything, everywhere all at once gekeken en het is wel een van de beste films die ik in een lange tijd gezien heb eigenlijk. Echt fucking trippy haha

6 likes