Ik kan eindelijk mijn jeugd favos kijken: the sisterhood of the traveling pants op Apple TV. Heerlijk! (Wel extra betaald want keuze huren of kopen).
Oh ja die is leuk! Veel. Plezier! Ga je daarna deel 2 kijken?
Absoluut! Ook gelijk gekocht. Ik ben het type dat graag duizend keer dezelfde films kijkt dus het het geld waard om deze twee te kopen
Vanmiddag Love Again gezien. Een oké film als je ff het huis uit wil, maar was beter als film voor Netflix geweest.
Ik ben ook vandaag geweest! Had een beetje hetzelfde, had meer ingezeten, maar moet zeggen dat ik alle Celine Dion nummers keihard in biosgeluid wel kon waarderen. Plus voor mij nog klein pluspuntje dat Priyanka de hoofdrol had ipv weer een standaard blondine.
Bij kruidvat zijn weer de bioscoop kaartjes 1+1.
Ik was vanavond naar Het Geheugenspel. Als je het boek hebt gelezen is er vast niks aan. Vond m wel vermakelijk. 6/10
Bedankt voor deze tip! Dan gaan we een keertje wat verder weg (hier in de buurt is alleen Vue/Kinepolis) en dan een avondje Pathé meepakken. Scheelt weer. Ga ik eindelijk naar Guardians 3.
Ik ben naar The Little Mermaid geweest!
Hij is echt heel leuk!
spoilers
Heel leuk dat Eric ook een grotere bijdrage kreeg door zÚlf nummers te zingen. Wel miste ik de scene waarin Ariël aan tafel zat te eten in het kasteel, en Sebastian in de keuken aan het vluchten was voor de kok.
Same, ik herken me echt niet in eerdere wat meer negatieve reviews op het forum. Ik vond Triton ook niet echt slecht gecast eigenlijk. Alleen Eric zân lied vond ik wel echt cringe en tuurlijk mis je altijd een paar favo scĂšnes maar was echt entertained.
Eric mocht wel wat geiler van me, maar zij was echt prachtig. Ik vond Awkwafina echt 1 van de leukste, zaal ging regelmatig stuk. Maar vind haar sowieso heel leuk dus haha. Werd er wel beetje sentimenteel van dus ga binnenkort weer even Ariël opnieuw kijken, is echt jaaaaren geleden.
Ja same HAHAHA maar vond het wel een leuk element.
Ook mee eens. In eerste instantie dacht ik ânah dit is geen ericâ. Maar moet wel zeggen dat toen de film vorderde, het mij minder stoorde ofzo.
Ja scuttle was zo grappig. Maar sebastian ook hahaha. Echt hardop gelachen soms. Ik vond triton ook wel prima gecast. En vanessa! Haar vond ik wel heel goed gecast, en zo mooi ook! Ik werd ook helemaal sentimenteel, kleine zeemeermin was altijd mijn lievelingsfilm en heb die echt inmens vaak gekeken. Mijn innerlijke kind was echt gelukkig tijdens het kijken đ„č
Nee joh, Triton had echt de range van een aardappel (ok niet echt, maar hij miste iets). Maar komt denk ik ook door de aanpassingen aan het originele verhaal.
Geen concert, waardoor hij niet âvoor schut stondâ en de discussie tussen hem en AriĂ«l minder intens was. Einde dat aangepast was, waardoor hij minder snel inzag dat mensen niet slecht zijn.
Maar dat vind ik ook bij de zussen. Door de aanpassingen missen ze voor mijn gevoel net de sprankel die de originele film heeft.
Ik bedacht me ineens, weet je wie een geweldige Triton was geweest (maar dan wel met verplicht groots nummer): Tom Jones. Weet niet of hij inmiddels een onderwaterrollator nodig heeft, maar ik zou het kijken.
Hahaha dat zou geweldig zijn!!! En in een harnas hoef je toch niet te lopen
De nieuwe trailer voor The Barbie Movie is echt geweldig. Ben ook zo benieuwd naar de soundtrack!
Thanks! Heb ze gister meteen besteld(6 keerđ ) maar nog steeds niet binnen pfff. Zou er binnen 3uur zijn
Duurde bij mij ook wel even. Volgens mij smiddags besteld en had ze savonds
Ik vind het echt jammer dat je in Nederland geen speciale popcorn buckets kan kopen in de bios
Ik heb ze inmiddels!
Bij kinepolis wel!