Net The Game gekeken (prime) en wajoooow leipe plottwists elke keer echt bizar haha
Ik heb eindelijk wakanda forever gezien en ik vond hem leuk! De onderwater scÚnes halen het niet bij avatar maar het was best oké. Ik ben wel wat verbaasd over de vele slechte recensies die ik heb gelezen. Ja de film was veel te lang en soms wat vaag maar ik heb me geen seconde verveeld eigenlijk.
Net No Hard Feelings gekeken in de bios en ik heb écht gelachen. Superleuke film! Jennifer Lawrence deed het goed.
Ik heb net asteroid city gezien. Was echt heel leuk!
ik ook gisteren, zo leuk! paar keer hardop gelachen
en alles ziet er zo mooi uit weer
Ik heb een beeeeetje een lastige vraag Ik ben op zoek naar een korte film (of misschien aflevering van een serie die je afzonderlijk kan kijken).
Het moet gebaseerd zijn op een boek, max een uur/75 minuten duren en geschikt zijn voor ca 14-jarigen.
Het is op school dus we kunnen echt geen 16+ gelabelde films laten zien haha.
Ik heb Videoland, Netflix, Disney Plus en NPO start.
Heeft iemand een tip?
Wat is de lengte lastig zeg. Genoeg verfilmingen te verzinnen maar het loopt daarop spaak.
Lampje is zeker voor te jonge kinderen? En anders iets van Carry Slee? Tien torens diep is een serie gebaseerd op een boek maar misschien ook net wel/net niet voor deze leeftijd. Evenals films nav Anna Woltz haar boeken
Alice in Wonderland en dan de tekenfilm versie.
Deze is dan weer net te lang en zou je moeten huren maar zoiets is anders ook wel wat denk ik.
Briefgeheim misschien? Staat op NPO Start, duurt 75 minuten en is 9+. Of is dat al weer te kinderachtig? Lijkt me echt een lastige leeftijd om wat voor te vinden!
Grappig, want ik ben er ook gister heen geweest en ik was zo blij dat het afgelopen was haha. Ik ben en blijf een Jennifer Lawrence stan, maar dit trok ik echt niet. Maar zo te horen aan de zaal waar ik zat en jou, ben ik in de minderheid
@Dazed dank voor jullie tips! Heb ze doorgegeven!
Het is inderdaad door de lengte heel moeilijk, maar ook het feit dat onze leerlingen waarschijnlijk thuis gewoon 16+ films kijken. Maar daar kun je als school natuurlijk niet je vingers aan branden haha
Ohh ik vond hem echt leuk, ook een 7 op imdb dus voor dit genre is ie ook best goed gescoord! Vond wel die strandscene echt ver gaan dat had niet gehoeven.
Wat zijn jullie favoriete zomerfilms? Ik ben gek op warme zomeravond-vibes in films en mân lievelingsen daarvoor zijn Take Me Somewhere Nice, Call Me By Your Name en Romeo + Juliet (de Baz Luhrman versie) maar ik ben heel benieuwd naar jullie tips!
Ja ik was vandaag geweest en bij was de zaal juist heel stil ook haha. Ik vond âm ook niet zo leuk. Sowieso mis ik een beetje echt goede komedies laatste tijd.
Asteroid City vond ik wel leuk trouwens! Niet zân beste film, maar vaak genoeg gelachen en uiteraard toffe beelden. En de sterrencast leek wel oneindig.
Wel trailer gezien voor Meg 2, echt zin in haha.
Hmm chocolate of vicky christina barcelona?
Ik zit even te denken wat hier nog bij pastâŠ
Gaan op mn lijstje, thanks!!
Only Lovers Left Alive pas misschien ook wel in het rijtje (heb hem al heel lang niet meer gezien moet ik bekennen). En Three Thousand Years of Longing
Begin Again!
Er hangt in mijn Vue echt een mega poster van Asteroid City, maar hij draait alleen maar in een aantal bioscopen en niet bij mijne. Echt jammer, had die graag willen zien!
Eindelijk heb ik fast x gezien in de bios. Ik vond het echt een hele toffe film! Wel balen van het einde want het duurt nog tot 2025 voordat fast x 2 kom zag ik. Deze films zijn wel het allerleukst in de bios. Ik vond de muziek ook goed gekozen.
Trouwens wat is dat toch steeds voor hype om een stukje aftiteling te doen en dan nog een klein stukje te laten zien? Heel irritant ook dat de bios de lichten al aan heeft gedaan en dat je dan zo in dubio zit van ja komt er nog iets of niet? Er zijn altijd een aantal die weten het maar er lopen ook heel veel weg. Ik had het net niet gemist dit keer maar het had gekund. Ik was al onderweg naar de uitgang.
Dat gebeurt echt vrij vaak. Is geen hype naar mijn idee? Ik blijf ook altijd gewoon zitten tijdens de aftiteling, heb geen haast.