Ik ben vanmiddag naar Barbie geweest (in de Pathé en iedereen gedroeg zich, hoe is het mogelijk) en ik vond hem heerlijk niet-serieus.
Hahaha ja Pathé publiek is echt heftig, maar niets topt de boomers in filmhuizen idd heb ooit gehad dat iemands telefoon KEIhard af ging en ipv snel op te hangen ging ze uitgebreid opnemen om te vertellen dat ze niet kon bellen:smiling_face_with_tear:
Oppenheimer
Samenvatting
Ik vond de laatste 40 min vooral echt top en spannend. Vooral die scene waarin Kitty als getuige werd opgeroepen, echt on fire. Middelste deel vond ik beeetje langdradig af en toe. Maar wel echt top acteerwerk!
Ik kom er net achter dat de filmposter waarvan ik dacht dat ie van Indiana Jones was, in werkelijkheid de poster is van Oppenheimer komt door die hoed denk ik…
Ik las dit artikel over John Truby zijn manier van naar gernes en films kijken. Heel interessant hoe hij oa the hunger games analyseert
Wbt videogames als gerne, ik kan niet heel veel meer films bedenken dan de the maze runner en die de serie Squid Game. Maar het zal vast in het klein in andere films toegepast worden.
Ik vond oppenheimer zo saai wel interessante karakters en goede acteurs
Ja ik vond ‘m ook wel een tikje lang hoor! Wel echt goed geacteerd en met vlagen echt spannend, maar het zijn zoveel namen en technische dingen die langskomen dat ik na 2,5 uur op de woensdagavond toch wel moest vechten tegen de slaap haha. Wel heel interessant onderwerp ook, wist hier heel weinig vanaf
Ik kijk normaal wel graag geschiedenisfilms maar ik vond hier het continue wisselen tussen het heden en het verleden ook zo verwarrend. Ik vond het maar lastig allemaal. We hadden ook geen ondertiteling en ze mompelden zoveel waardoor ik zeker de helft heb gemist Ik heb achteraf nog gelezen op Wikipedia maar dat maakte ook niet echt veel meer duidelijk… moet er morgen nog eens induiken
Nee Barbenheimer is voor mij niet geslaagd
Here you go!
Omg Barbie and her magical house heb ik zoveel gespeeld.
Jaa ik zag op insta een filmpje die de analyse had dat er daarom zoveel marketing is voor de barbiefilm, en dat die waarschijnlijk door Mattel betaald wordt. Want er komen dus nog allerlei films aan over speelgoed van Mattel, dus de gedachte zou kunnen zijn: als Barbie een mega hit is, dan is de kans groot dat dat positief afstraalt op andere films over speelgoed/poppen
Barbie
Ja dat had ik ook! Ik dacht nu krijgen we beelden over geliefden die sterven, pijn, verdriet… De realiteit van echt mens zijn zeg maar. Dan was het denk ik nog iets harder binnen gekomen.
dit kan niet echt zijn
Ben echt geïrriteerd door dat Polly Pocket/Lena Dunham idee. Zin om te boycotten
Lena Dunhan heeft wel ervaring met Tiny Furniture - zal met Tiny Dolls wel goedkomen
Eerlijk… Polly Pocket heeft wel echt een leuke geschiedenis en er zijn hele leuke manieren om daar een film over te maken. Bovendien zijn ze al redelijk lang bezig om deze film te maken.
En niet vergeten dat vroeger in de jaren 80 en 90 voor elk speelgoed een serie/film/stripboek gemaakt werd. We gaan gewoon weer terug naar vroeger.
Is wel nostalgia bait, maar waarom ook niet. Leven is tegenwoordig al kut. Laten we dan maar terug naar vroeger gaan.
Ik zou wel een fatsoenlijke Jem and the Holograms film willen. Niet die stomme die door Scooter Braun is geproduceerd. Fuck dat.
Heerlijk toch!
Love Polly Pocket, heb ze zelfs in een vitrinekast uitgestald staan in de woonkamer, maar een film? Waar moet die over gaan dan? :’)
Vond Barbie overigens echt superleuk. Het was echt een feest van herkenning, al die verschillende poppen die langskomen. Ik wilde vroeger die mermaid Barbie zo graag, haha.
en toch lijkt me dit nog wel de leukste uit de lijst
ik vond hem ook niet zo, duurde echt te lang
dat hele stuk na de bom over die domme machtsstrijd tussen mannen hadden ze wat mij betreft kunnen schrappen
Hou het spoilervrij graag, ookal vind je het zelf geen spoiler.
I stand corrected! Vandaag eindelijk naar Barbie geweest, maar door omstandigheden in de middag. Ga NIET in de middag naar Barbie in Pathe.
Het zat vol met veel te jonge kinderen voor deze film, die duidelijk niet vermaakt werden en dus over de grond gingen rollen, op en neer op de trap etc etc.
Het ergste was een kind met van die lichtjes in haar zolen die constant van links naar rechts rende en de hele fckn tijd ah scherm zat (over de ondertiteling heen). Zo irritant, en geen ouder die even zegt dat ze normaal moest doen. Neeeeh, in plaats daarvan kreeg ze snoep en frisdrank voor extra sugar rush💀
Echt erger dan bellende boomers!