Deze wilde ik ook tippen. Ik heb nog nooit zo hard bij een film gehuild als bij deze
Net de nieuwe Insidious gekeken was wel ok niet speciaal. 6/10.
Maar wow was in Leidsche Rijn en volgens mij was de airco stuk want het was zó heet en benauwd heb echt niet lekker kunnen chillen
Nog wat jankfilms: Me Before You (zoals al genoemd), PS I love you, My sisters keeper, You’re not you.
The Notebook!
Thanks! Ik zet hem op m’n lijstje, leuk dat jullie zoveel aanraders hebben.
@LaPetiteRobeNoire ik heb Eight pas gekeken, indrukwekkend! Ik las pas later de hele context en vermoedelijke achtergrond en dan is het misschien nog wel de moeite waard om hem nog eens te kijken.
Ja ik twijfelde nog of ik daar iets over moest zeggen, de context verandert je kijk/begrip van de film wel natuurlijk.
Ik heb sowieso een soort (morbide) fascinatie voor The Hillborough Disaster en hoe de media, vooral The Sun, daarmee om is gegaan, en de reactie daar weer op. Er wordt in Engelse films, televisie en films best vaak naar gerefereerd.
Was gisteren naar Joy Ride en ik vond hem echt zo leuk! Heb meerdere keren hardop gelachen in mijn eentje :’) maar ook heel hard gehuild. Zulke leuke acteurs <3
(Ervoor was ik naar Candy & Bonita en jeeeeeezus, elke keer denk je dat het niet slechter kan met die Nederlandse romkoms maar dit was toch wel weer een nieuw dieptepunt. Dus Joy Ride maakte het daarna weer goed!)
Ik kom net van asteroid city en ik vond hem heel tof! Zat echt wel veel met een glimlach te kijken, partner vond m ook leuk. We zijn nu thuis bezig aan een andere wes anderson. Maar ik snap wel dat je dit type film fantastisch vind of vreselijk.
Oh ja ik heb Asteroid City ook gezien laatst! Geen stomme film maar zeker niet mn favoriete Wes Anderson. Ik vind de charme van veel van zijn films dat alles in eerste instantie een beetje afstandelijk aandoet, ook qua acteren, en dat dat dan op een gegeven moment doorbroken wordt en je ineens een soort oprechte emotie voelt. Dat moment had Asteroid City niet echt had ik het idee, ik vond dat tot het einde eigenlijk alles en iedereen op afstand bleef en dat vond ik net zonde. Ik heb ook echt niet veel plot nodig, maar het was nu zo gefragmenteerd dat het allemaal net nergens op uitkwam ofzo. Ik heb me nog steeds prima vermaakt, maar verwacht niet dat ik hem nog eens opnieuw ga kijken.
De acteurs zijn ook begonnen met staken. Alle leuke films voor volgend jaar worden nu uitgesteld
Donderdag op vrijdagnacht eindelijk Aftersun gekeken. Ik heb weinig films die me in het begin gelijk zo boeien dat ik echt in de film zit en niet ondertussen aan 108393373 andere dingen denk, maar hier zat ik er echt gelijk helemaal in. Echt een hele mooie, emotionele film die ondanks dat het plot vrij simpel is toch op zo’n manier is gemaakt dat je wilt blijven kijken. Dikke aanrader.
Gister voor het eerst een MI film gezien (Fallout) en heb er onwijs van genoten, had ik niet verwacht, geweldige film.
Maar wat is Henry Cavill een intens slechte acteur zeg holy shit.
Nog meer die morgen al naar Barbie gaan? Zo’n zin in! Mijn foute rok ligt al klaar
Wat zal er in de goodiebag zitten? Iemand bij Pathé die het kan verklappen?
Kennen jullie de film populaire? Die film speelt zich af in de jaren 50 en gaat over typewedstrijden op een typemachine. Het is een suikerzoete Franse romcom, heel aanstekelijk en vrolijk. En nooit geweten dat typen zo spannend kan zijn.
Nooit van gehoord maar suikerzoet + frans spreekt me wel aan momenteel. Waar heb je hem gezien?
Ik heb bezoek uit het buitenland dus ik kan niet! Was ook zo snel vol. Graag outfitpost en goodiebag post als je bent geweest
Yesss!!!
Ik heb hem om dvd gezien! Maar ik zie dat die oa via prime te kijken is.
Ja jaren geleden, ik vond die erg leuk!
Leuke acteurs ook, die ook weer in veel andere fijne films spelen