Filmtopic (Deel 1)

Ik vond Fantastic beasts ook echt tegenvallen. Voelde idd als een soort tussenfilm. Echt jammer. Vond het acteerwerk sterk, maar het verhaal gewoon niet goed (uitgewerkt). Het stond niet op zich. Terwijl ik de eerste echt super vond. Ben toen 2x naar de bios geweest.

1 like

Ik ben van de week naar Bohemian Rhapsody geweest! Ik vond hem wel iets te lang haha bij dat laatste concert dacht ik ‘ehmm krijgen we nu die hele show?’.

ik ben naar Hunter Killer geweest en vond hem erg leuk en enorm spannend!

net suspiria gezien. volgens mij snapte ik hem niet…
best een lange zit maar heb me geen moment verveeld

Is iemand al naar Widows geweest? Zie dat het een 16+ thriller is, dat idee kreeg ik niet helemaal door de trailer haha

1 like

Kan niet wachten op the lion king en Dumbo!!

1 like

Ja, ik vond het een goede film. Het is helemaal niet eng in de orde van grootte van Halloween en dat soort films. Ik wist niet eens dat het 16+ was en zo voelde het niet. Ik zou me er vooral niet door laten weerhouden om naar de film te gaan, omdat je bang is dat het te eng is. Het is gewelddadig maar niet echt heel veel blood and gore.

1 like

Ik ga vanavond eindelijk naar Fantastic Beast :heart:

Heeft iemand Robin Hood al gezien? Wil eigenlijk alleen gaan omdat ik die guy zo mooi vind.

3 likes

Heb nog niemand hier erover gehoord maar ik ben naar Overlord geweest en vond het echt een goede film! Gaat over oa zombies in WW2 maar het is geen typische gore zombiefilm, echt mooi uitgewerkt en met een verhaal enzo.
En hier waren veel mensen niet zo enthousiast over Fantastic Beasts 2, maar die vond ik ook heel vet!

1 like

Overlord wil ik ook nog heel graag zien!

Nog meer over inhoud vd film

Oh dat heb ik echt gemist. Wie doet dat dan? Ze doen toch juist hun missie?

K vond die beasts film echt leuk maar geen diehard fan die alles kan analyseren ofzo. Was gewoon leuk en spannend naar mijn mening.

Morgen naar fantastic beasts. Wel zin in ondanks de vele slechte revieuws.

Ik ben inmiddels ook geweest en vond hem ook wel gaaf! Inderdaad niet té gruwelijk haha, gewoon ‘lekker’ spannend af en toe

1 like
Samenvatting

Oh ik herinner me ook niet zoveel meer. Ik weet alleen nog dat hij vlucht en in die auto springt en dan om een of andere reden steeds verder naar binnen loopt en erachter komt. Maar waarom hij vlucht of uberhaupt alleen loopt daar weet ik ook niet meer. Of ging hij die andere dude halen? Die uiteindelijk al binnen lag?

Gisteren Girl gezien. Intens. Vooral fijn vond ik dat alles zo natuurlijk/realistisch was. Er werd niet per se het meest voor de hand liggende conflict uitgewerkt. Maar ook de ‘gewone’ onzekerheden van een puber. Oh en ik hou wel van goed handcamerawerk. Vooral bij de dansscènes.

3 likes

robin hood vond ik erg gaaf! knappe robin hoo(f)d ook trouwens :slight_smile:

Ik heb m ook gezien deze week. Ik vond hem ook wel beklemmend op een bepaalde manier. Hoe alles omvattend het wordt, alle ‘normale’ dingen worden een obstakel voor haar. Zelfs wanneer je een begripvolle directe omgeving hebt (die vader, zo lief!!), dan nog is het zo ontzettend moeilijk. Mooie realistische film.

Ja, dat zelf als je directe omgeving heel accepterend is, het nog steeds spanningen oplevert.

Ik las trouwens in het filmkrantje dat de acteur die Lara speelt ook pas zestien is en tjdens de opnameperiode constant extensions bleef dragen om zich echt meisje te voelen. Wel knap dat hij zich zo (letterlijk en figuurlijk) bloot geeft.

1 like

oh echt, wat knap gedaan!

1 like