Filmtopic (Deel 1)

Heel benieuwd ook naar Talk to me.
Heeft iemand The last voyage of the Demeter gezien, en hoe vonden jullie die? Twijfel om t te zien want ben niet zo’n dracula fan.

Aanrader ook: Cobweb. Creepy film die er heel sfeervol uitziet, perfect voor oktober/halloween maand.

1 like

Mensen op letterboxd zijn niet blij :smiling_face_with_tear:

1 like

M’n eigen review er even bijgezocht:

Cobweb is idd een aanrader om in de halloweensfeer te komen, zoveel pompoenen!! :heart_eyes:

2 likes

Ik vond talk to me ook leuk! Maar ik had wel echt 0,0 verwachtingen. Ik had geen trailer gezien of überhaupt er iets over gelezen. We waren in de bios en we hadden zin in nog een film dus we hebben gewoon gekeken wat er draaide. Mezelf goed mee vermaakt!

Ik heb me ook onverwacht goed vermaakt met blue beetle. Ik ben totaal niet van de DC of Marvel achtige films maar mijn vriend wilde hem graag zien & ik had wel zin in een bios avondje. Ik vond hem erg grappig. Mogelijk had dat ook te maken met het feit dat mijn vriend half Mexicaans is & dat ik de film wel op humoristische wijze terugkomt!
Het is wel een typische film waar je zonde verwachtingen naar toe moet denk ik

3 likes

Ik vond deze vrij slecht, er zit heel veel herhaling in wat voor mij de spanning weghaalde. Vond het verhaal an sich wel interessant.

1 like

Nou ik heb gister gezien

Babysitter killer queen: meer een zwarte comedy, was wel vermakelijk maar echt geen horror

Unfriended: leuk gefilmd via skype en fb, maar ik raakte soms een beetje de draad kwijt wie wie was. Niet echt horror ook, meer thriller. Vond hem niet heel interessant, bleef allemaal wat vaagjes

2 likes

Ratatouille komt terug in de bios! Zin in!
Frozen ook, maar sing along… FUUUUUCK

3 likes

Ze moeten wat draaien nu die stakingen zo lang duren

2 likes

Ik vond split echt heel saai (net gekeken). Binnenkort even get out checken

Heeft iemand Bank of Dave al gezien in de bios en is het wat?

Ik vond get out heel vet/spannend! Zat echt aan de televisie gekluisterd.

3 likes

Net Choose Love gekeken en het was oke. Ik weet niet of ik helemaal fan ben van interactieve films. Misschien zou het leuker zijn in een bios en dat iedereen kan kiezen? Nu deed ik maar wat.
Maar voor mijn gevoel is dat interactieve al gedateerd?

1 like

The Equalizer 3 was een beetje meh, minder actie dan voorgaande films en voor mijn gevoel zaten er ook wel wat “opvul scenes” in die niet werden uitgelegd/niet echt een toevoeging hadden. Alsnog best een geinige film, maar als je geen pas hebt zou ik wachten tot hij op een streamingdienst staat.

1 like

Ik vond Talk to Me best wel goed! Niet m’n favo ever maar wel gewoon sterk en zeker wel een van de betere recente horrorfilms die ik heb gezien. En ik vind horrorfilms vaak stomme eindes hebben maar dat vond ik bij deze niet!

7 likes

Heel herkenbaar! Daar worden vaak horrorfilms voor mij een beetje mee verpest. Maar ik had dat bij deze ook niet nee

2 likes

Beetje late to the game, maar heb nog horror aanraders.

De eerste drie zijn wat ‘lichter’ en de laatste drie iets engere subgenres.

Funfact: Blackcoat’s Daughter is gemaakt door de acteur die Dorky David speelde in Legally Blonde! (En zijn vader speelde Norman Bates in Psycho)

One Cut of The Dead - Things go badly for a hack director and film crew shooting a low budget zombie movie in an abandoned WWII Japanese facility, when they are attacked by real zombies.

Satanic Panic A pizza delivery girl at the end of her financial rope has to fight for her life – and her tips – when her last order of the night turns out to be high society Satanists in need of a virgin sacrifice.

Happy Death Day A college student must relive the day of her murder over and over again, in a loop that will end only when she discovers her killer’s identity.

**It Comes At Night ** Secure within a desolate home as an unnatural threat terrorises the world, a man has established a tenuous domestic order with his wife and son. Then a desperate young family arrives seeking refuge.

Apostle
In 1905, a drifter on a dangerous mission to rescue his kidnapped sister tangles with a sinister religious cult on an isolated island.

Blackcoat’s Daughter
Two girls must battle a mysterious evil force when they get left behind at their boarding school over winter break

4 likes

Happy death day is leuk idd, heeft ook een vervolg (happy death day 2U)

3 likes

De regisseur van Happy Death Day (+2) en Freaky, gaat Scream 7 regisseren.

4 likes

Ik vind het zo leuk om al die horror aanraders te zien, love horror.

Influencer vond ik ook prima! Meer een thriller dan een horror.

2 likes

Oh ja met het einde ben ik het eens ja. Verder vond ik het minst enge horrorfilm die ik in tijden heb gezien🤣

1 like