Ik heb hem gisteren gezien, vond het niet een thriller maar meer een heftige drama (?) Zag het plot wel al van mijlenver aankomen maar het verhaal sleepte me wel mee dus duimpje omhoog voor deze film.
Dit was inderdaad geen thriller, snap niet dat ze het zo promoten.
Vandaag naar āPast livesā geweest, prachtig! Hij krijgt in vrijwel alle kranten en recensies vijf sterren zie ik, helemaal mee eens.
Ik moet nog 2 weken wachten ivm vakanties maar ik ben ook zo benieuwd!
En wist zeker dat het wat voor mij en een vriendin was na deze reactie:
Ik ben er ook vandaag heen geweest, inderdaad een prachtige film zeg!
Ik baal zo dat die hier niet draait
Same En dan eerder wel weken lang de trailer uitzenden.
Was vorige week bij The Nun 2 geweest. Vond hem prima! Niet heel eng, maar vond deze wel wat leuker dan de eerste. In deze gebeurde wat meer.
Ik was naar die nieuwe exorcist geweest en ik vond m mwah. Spoiler; ik snap het idee van meer inclusief zijn met religies/culturen, dus die afrikaanse vrouw met haar manier van uitdrijven⦠ik snap het idee, maar houd het gewoon bij de OG katholieke manier met een priester en de bijbel enzo ajb
Ik heb net The unlikely pilgrimage of harold fry gezien en heb heerlijk zitten janken. Aanrader dus
Zit bij Past Lives, zaal zit bomvol (bijna alleen ouderen). Ben benieuwd
Klinkt goed! Ik kende het nog niet maar gaat op mijn lijstje. Ik hou wel van dit soort films
Net An Affair To Remember gekeken en ik snap nu eindelijk die scĆØne in Sleepless In Seattle. Omg
Van mān lijstje afgevinkt:
De Luizenmoeder: Veel leuker dan ik had verwacht door de matige reviews. Vond het heel vermakelijk en cute.
Zodiac: Zo geen zin had ik hierin, stond al eeuwen op mān lijst maar ik dacht zoān pretentieuze thriller van 3 uur met al die witte hollywood acteurs moet overrated zijn.
Viel behoorlijk mee. Heb af en toe zelfs echt met mān handen voor mān ogen naar de tv zitten roepen.
Niet zo goed als Seven, maar zeker het kijken waard.
Vond ām heel mooi en heb aan het einde ook wel even een traantje gelaten maar had er door alle reviews etc te hoge verwachtingen van denk ik.
Omdat het bijna Halloween is:
Totally Killer
Op Amazon Prime. Leuke whodunnit meets horror meets teenage komedie. Zoals alle films in dit genre niet heel bijzonder of memorabel, maar kijkt wel lekker weg. Aanrader wel dus.
Boogeyman
Op Disney. Aardig, maar hoef het geen tweede keer te zien. Het boek/verhaal vond ik wel goed maar wel heel eng/disturbing dus ik twijfelde of ik de film zou gaan kijken. De film is alleen losjes gebasseerd op het verhaal, dus het gaat in de film niet om de hoofdrolspeler uit het boek. De film begon goed maar ik vond het uiteindelijk niet heel boeiend. Het had best meer diepgang mogen hebben. Het einde van de film vond ik wel beter dan uit het boek.
Nouuu wat een vreemde film dit Fair Play.
Ik vond het wel prima tot het einde, absurd.
Gisteren Totally killer gekeken en we vonden hem heel leuk. Bedankt voor de tip!
Ik vond Totally Killer wel sfeervol voor de tijd van t jaar maar ik heb me verder echt dood verveelt. Het was 50% Scream en 50% Final girls, en beide films zijn een miljoen keer beter.
Haha ja ik zat toen de film klaar was ook echt even van huh wtf gebeurde er nou