Zo’n zin in the nun 2!
Ik zie dat ze hem ook 4D gaan tonen! En screenX.
Ik ook! De komende twee maanden staan er alleen horror films op mijn programma. Incl Friday the 13th marathon voor vrijdag de 13de.
Ugh waarom zijn romantische films tegenwoordig niet meer zo dramatisch? Ik wil jaren 30 en 40 romantiek waarbij het stel niet zonder elkaar kan leven
Ja ik heb net Wuthering Heights opnieuw gekeken en mijn hele kijk op romantiek is nu naar de klote
Er zijn zoooo veel Disney klassiekers die ik nog nooit heb gezien dus ik heb me nu voorgenomen om ze op volgorde van release datum te gaan kijken, waarbij ik deze lijst volg. Een aantal heb ik wel gezien maar ga ik gewoon nogmaals kijken. Ben benieuwd hoe ver ik kom want ik maak nooit dingen af.
Sneeuwwitje is zometeen als eerst aan de beurt. Had geen idee dat die film al zo oud is.
Leuk idee! Ben je al naar de tentoonstelling in het forum geweest in Groningen? Dat kan nog t/m 10 september. Het is niet heel groot maar best leuk vond ik om tr zien.
Ik kende dit niet! Ik heb deze week vakantie dus ik ga het overwegen
Succes met de oorlogs/compilatiefilms. Wat een ellende was dat zeg.
Heb in corona alles gekeken en ik vond dat echt de kutste era.
Die staan (gelukkig, denk ik?) niet in deze lijst, dit zijn “slechts” 62 films haha.
Heb jij het ergens bij gehouden? Ik zou het liefst een app ofzo hebben waar ik gewoon alles kan afvinken, maar kan nog niet echt iets vinden. Ik ga op trakt.tv wel bijhouden wat ik heb gezien maar ik zou juist andersom wel willen zien wat ik nog niet heb gezien.
Saludos Amigos, The Three Caballeros, Make Mine Music, Fun and Fancy Free, Melody Time, The Adventures of Ichabod and Mr Toad zijn die oorlogsfilms
Ik heb het toen in mijn bullet journal geschreven, maar niet online gedaan.
Als ik alleen al dit lijstje lees begin ik al te gapen. Echt erbarmelijk die films, behalve Mr Toad want die is iconisch.
Oh hahahha kut. Nouja gelukkig duren ze niet 3 uur
The Covenant, erg goeie film vond ik!
Als een soort van vampier gisteren 2 films in de bios gekeken om de hitte te ontlopen: Doggy style & sisu.
Ik heb me mee Doggy style echt enorm vermaakt, maar ik ben ook echt een sucker voor honden in films en vind huisdierengeheimen ook helemaal fantastisch.
Sisu was vermakelijk doch slecht. Het was een soort John Wick in WOII stijl met een sausje arthouse eroverheen. Als ik geen Pathé abbo gehad zou hebben, zou ik wel balen en het zonde van mijn geld vinden. Maar nu vond ik het wel priem
Afgelopen week Greatest days bekeken, een musicalfilm gebaseerd op liedjes van Take That. Ik had vooraf echt geen reclame ervoor gezien, maar mijn zus kwam ermee.
Ik ben geen Take That fan, maar ken wel Take That nummers. Echt een leuk verhaal, een feelgood film maar geen kleffe romance. Heb al de hele week Take That nummers in mijn hoofd. Ik denk dat het zelfs een leuke film als je geen Take That nummers kent.
Denk je nog na over deze? Ik heb hem net gezien en vond hem leuk! Had geen idee wat ik ervan moest verwachten want las wel prima recensies maar niet fantastisch, maar vond hem echt leuk en hoorde ook goede reacties uit de zaal.
Plek voor de nieuwe Poirot is gereserveerd. Zin in!
@Xiomara ik vond hem ook leuk, maar wel voorspelbaar en niet heel bijzonder. Het is een typische ‘verhaal over underdog uit Noord-Engeland’-film.
Dat is toevallig precies mijn zwakte dus ik moest hem wel kijken
Is het nog steeds irritant in de bioscoop bij de film Barbie (met overlast van anderen etc)? Zit eraan te denken nog te gaan
Gewoon gaan. Ben 2 keer in een drukke zaal geweest en nergens last van gehad
OMFG!!!