De film ocean’s 8 vind ik leuk gedaan, ik heb hem al een aantal keren gekeken en het idee en de kledjng blijft goed, de sieraden, geweldig. Maar ik blijf het zo suf vinden dat hoe goed ik mijn best ook doe ik weinig duidelijke aanwijzingen vind voor het einde met die koelkast vol juwelen. Ja het is wel te begrijpen en er zijn wel wat hints maar het is best summier vind ik. als dat nou beter in balans was. Het lijkt mij wel leuk als er nog een vervolg komt of een soortgelijke film met vrouwelijke hoofdpersonages.
Hebben jullie ook van die films die je al heel vaak hebt gezien en maar niet vervelen? Ik ben wel benieuwd naar je top 3 en wat het goede films maakt.
Zelf heb ik een hele lijst maar de 3 films die ik het leukst vind om vaker te kijken zijn baby driver, shape of water en the devil wears prada.
Baby driver omdat het een videoclip sfeer heeft, fantastische beelden van racende auto’s en leuke personages. Hoe ze tinnitus erin hebben verwerkt vind ik zo goed bedacht. Heerlijke film.
Shape of water is prachtig gemaakt! Niet kunnen horen en praten heb ik nog nooit zo origineel in een sprookje verwerkt zien worden. De sfeer van de film is bijzonder. Het doet jaren 50 aan maar ook wel weer het heden. Het monster is knap gemaakt, je gelooft dat die echt is. De muziek is in deze film ook erg goed.
The devil wears prada is qua gewicht grapjes niet meer van deze tijd maar verder is het venijnig en lief tegelijkertijd. Het zit bomvol mooie kleding, geestige dialogen en personages die stereotiep lijken maar toch gelaagd zijn. En veel goede acteurs!