Filmtopic (Deel 1)

Ja ik had 2 punten gewonnen haha. Maar los daarvan vind ik het ook raar dat je niet meer van die acties hebt in die club? Vorige x had ik in september blijkbaar gespaard voor een gratis kaartje en een frisdrank. En dan deze maand niks behalve dat rad haha. Zo random, en nutteloos dat het dan helemaal een aparte app is.

Verder vind ik m best prima werken, behalve dat ik bij het stoelen reserveren altijd minstens 3 keer weer terug moet uitzoomen om te kijken wat nu welke rij is haha. Als ik al niet met mijn dikke vingers een random stoel heb aangeklikt.

Ja ik moet zeggen dat ik me nog niet echt goed heb verdiept in die app, maar ik vond all stars gewoon prima. Ik had regelmatig een gratis kaartje zodat ik iemand mee kon nemen en af en toe gratis koffie en snacks

Ik vind het ook kut dat ze geannuleerde films wel meetellen :unamused:

1 like

O bij mij niet. Ik heb namelijk wel eens geprobeerd om de film er alsnog tussen te krijgen bij een bijna lege zaal. Maar dawasnie haha

1 like

Ja ik keek daar dus nooit op, zonde. Maar met dit puntensysteem krijg je volgens mij 1x per jaar genoeg punten voor een gratis kaartje haha.

Ik had dit ook met de cinevilleapp, als ik dan via de browser inlog en dan verversen staan ze er wel bij, mss werkt dit ook bij Pathé?

Ik was deze week naar dumb money en ik vond hem verrassend leuk! Wil nu nog graag naar medusa deluxe.

1 like

O hey, de laatste komt er nu wel bij! Bedankt! Alleen de andere 2 van eerder dit jaar (waaronder Dumb Money haha, die vond ik ook verrassend leuk) niet. Nou ja, mss goed trucje voor de volgende keer.

2 likes

Ja die! Ik had wel eens filmpjes gezien waarin mensen levende octopus eten (wel wat kleiner en op een minder intense manier, dat wel) maar ja die scene haha.

Wel wat jumpscares, maar vooral heeeel veeeel geschreeuw terwijl je de camera als een soort Mascha vlog heen en weer ziet schudden. Opzich wel een creepy sfeer maar het loopt op weinig uit vind ik.
Zou t wel proberen want er zijn best veel mensen die dit wel echt eng vonden.

2 likes

Net Five Nights at Freddy’s gezien. Niet eng, clichĂ© verhaal, maar niet per se heel slecht. Plot twist was ook niet heel bijzonder

Als aanvulling voor Killers of the Flower Moon:

Ik vond de thematiek een extra reden om wel naar deze film te gaan. De esthetiek ook: een flink aantal shots pakten zeker goed uit op groot scherm.

In de grote films zie je zo vaak eenzelfde soort thematiek tot in den treure terugkeren. Hier had ikzelf in ieder geval het gevoel naar iets nieuws te kijken wat ik absoluut nog niet op eenzelfde manier gezien had.

Misschien vond ik het soms heel eventjes saai, maar dat was gelukkig geen overheersend gevoel.

De ergernis aan de aandachtsspanne van de twee fluisterende Rob Geuzen in de rij achter me was wel overheersend.

2 likes

Ik heb vorige week de inloggegevens voor Disney+ van een vriend gekregen en ik heb op volgorde Luca, Turning Red en Encanto gekeken omdat ik dacht dat die van minst leuk naar leukst zou zijn, maar het is precies andersom. :smiling_face_with_tear: Vond Luca echt verrassend en Encanto beetje meh. Wat zal ik hierna kijken?

3 likes

The Devil Wears Prada.

3 likes

The Kardashian’s

5 likes

Dopesick
The dropout

Edit: sorry wist niet dat het alleen om films ging, bovenstaande tips zijn series.

1 like

Cruella

5 likes

Poirot, See How They Run,Ready or Not, The Menu, Cinderella (2015), Werewolf by Night, The Great Mouse Detective, Ratatouille, Frozen 1 & 2 (duh), HSM Marathon houden, Vaiana, Hocus Pocus, Zootropolis, Mulan, Big Hero 6, Princess Diaries, Confessions of a Shopaholic, Muppets Movie, Hidden Figures, The Book Thief, The Longest Ride (janken :frowning: )

OMFG ik zie nu ook dat Ghost Whisperer erop staat. Lekker voor als je iets op de achtergrond nodig hebt (behalve dat seizoen met haar zoon fuck die).

3 likes

Inside Out en Up (huilenn) zijn ook nog een aanrader als je die nog niet gezien hebt!

6 likes

Enchanted, Rapunzel, de prinses en de kikker

Edit: monsters & co en wreck-it Ralph 1 en 2 zijn ook leuk. Klokkenluider van Notre Dame.

2 likes

Lievelings :hearts::hearts::hearts:

@Kwal Hercules is ook altijd goed :ok_hand:t3:

5 likes