Filmtopic (Deel 1)

Oh ja Paddington!!

Zo leuk al jullie favorieten! En herkenbaar dat je voor verschillende genres verschillende favorieten hebt. Er staan wel een aantal tussen die ik niet ken dus zal die eens op gaan zoeken

Deze lijst plus Superbad, 21 Jump Street en Ponyo.

3 likes

Instellar
Inception
The Greatest Showman
Brothers

En verder veel van die oude romcoms of girly films zoals 10 Things I Hate About You, The Proposal, Friends with Benefits, Burlesque, The Last Song. Lekker hersenloos na een werkdag, maar blijft gewoon de 20e keer nog leuk

4 likes

Ohjaaa Burlesque! Lang niet gezien maar die was echt leuk.

1 like

The greatest showman
Moulin Rouge
10 things i hate about you
Uptown girls
Dirty dancing
Hercules
Love Actually
Matilda
Mamma Mia
Shrek 2
Legally blonde

6 likes

Keizer Kuzco
Easy A
Moulin Rouge
Sister act 1&2
The Lion King

6 likes

Parasite! Echt wat een top film

6 likes

Ik ben zo benieuwd naar deze film. In januari ga ik hem kijken met een groep vriendinnen, hopelijk is die zo goed als ik denk dat die is

3 likes

Barbie staat op HBO Max :partying_face:

11 likes

Lees net dat Barack en Michelle Obama de executive producers zijn van ‘Leave the World Behind’ zo random hahaha.

1 like

Omg ik wist niet dat ie zo snel op een streamer kwam. Vorige week bijna een echtelijke ruzie omdat de download die ik had niet wilde afspelen via chromecast en ik moest en zou deze film aan m’n man laten zien, wat hij eindelijk wilde na maanden aan z’n kop zeuren, staat ie nu gewoon op hbo :joy:

Ik was al benieuwd waar deze terecht zou komen. Echt blij dat het HBO Max is, want die heb ik al gelukkig.

1 like

Gisteren na weken zeuren eindelijk gehuurd via pathé thuis om samen te kijken :weary:

Moet wel zeggen dat nu de hele hype voorbij is en Barbie een paar keer gezien heb, het best een middelmatige film is.

5 likes

Vond ik de eerste keer al. Ik bedoel het is wel een 7, maar niet heel bijzonder ofzo

1 like

Barbie is wel echt mooi gemaakt zeg! Wat een mooie sets. Had er graag even rond willen lopen. Vooral het roze strand.

1 like

Ik heb net Barbie gekeken en vond het ook niet zo geweldig. Ik denk omdat ik alle leuke fragmenten al eens online heb meegekregen.
Wel echt mooi gemaakt idd!

Sowieso moeten ze echt ophouden met driekwart van films in trailers te laten zien. Kleine teaser oké, maar je mist echt zo vaak de eerste lach bij grappen of de shock. En aangezien ik ook vaak naar de bios ga kan ik ze ook niet helemaal vermijden.

17 likes

Iemand thanksgiving al gezien? Vond m best leuk, vooral de tweede helft.

1 like