Filmtopic (Deel 1)

Haha. :grin:

Hier staat de uitleg. Forumhandleiding

Ik ben naar Overboard geweest en vond hem heel leuk!wel jammer dat ze de grappigste stukjes al in het voorstuk hebben zitten


Gisteren I feel Pretty gezien. Wilde m eigenlijk slippen want ik dacht dat ie heel flauw zou zijn, maar dat viel best mee! Was echt grappig en op sommige stukjes ook wel mooi ofzo. Wel een aanrader!

Ik vond me wel aardig, maar niet star wars waardig.
Te Disney

Hoe was Todos Lo Saben?

En hoe vond je lady bird?

Oh wat erg van die kinderen. Ik vond nou juist de reacties van het publiek het echt heel leuk maken. Iedereen zat op het einde ook echt heel beduusd stil. Maar dat is wel extreem.

Spoiler huilon

Ik moest trouwens ook huilen bij de dood van Spiderman, maar “I don’t feel so good” is nu wel een inside joke hier haha.

Ik heb net Oh, Lucy! gezien en die was meer dramatisch dan ik dacht. De trailer gaf het idee dat het wat vrolijker was. Hoe dan ook was het een mooie film. Sterk ook om het contrast te zien van maatschappij en norm en waarden van Japan, afgezet tegen VS.

Ik heb net Overboard gekeken en vond het een super leuke verstand-op-nul film :grin:

Ik heb vanavond Tully gezien. Ik vond het echt een hele goede film. Ook vond ik het goed dat het een onderwerp belicht wat nog een beetje in een verdomhoekje zit.

Ik heb hem van t weekend gezien. Idd een leuke film en ook geschikt voor mannen.

Dit weekend zie ik niet zoveel leuke films.

1 like

Ik heb gisteren Oh Lucy! gezien en ik vond hem vooral raar. Dat was denk ik ook de bedoeling, maar ik vond het niet zo leuk. Marjorie Prime en La Villa vond ik ook wat tegenvallen.

Net de nieuwe jurassic World gezien, was vet! Wel echt een bioscoopfilm, dit moet je op groot scherm zien met goed geluid. Op je laptop komt ie denk ik minder over en dan is t zo’n typische Amerikaanse film haha. Maar in de bios is ie lekker bombastisch en dat past wel.

Ik heb ook gisteravond Jurassic World zien. Inderdaad een echte bioscoopfilm, want voor verhaallijn of goed ontwikkelde karakters hoef je de film niet te zien.

Ik was gister naar hereditary
En hij was vet goed, maar ik was zoooo moe. Dat ik in slaap viel :speak_no_evil:
En nu draait ie pas volgende week weer, ik wil hem dan afkijken. Mn vriend vond m geweldig namelijk

Jurrasic World ook gezien, maar die vond ik echt heel erg tegenvallen. Alleen het eerste deel vond ik leuk

@tuula @SayMyName Hier ga ik vanavond ook heen. Ik kreeg van twee mensen aangeraden toch echt eerst deel een te kijken, maar uit jullie verhaal kan ik juist een beetje opmaken dat dit niet zoveel uitmaakt? Ik bedoel, als het voornamelijk om de actie gaat
 Niet dat ik nu nog tijd heb om deel een te kijken, maar toch.

Heeft iemand Lean on Pete al gezien? Ik vond die zo mooi en indrukwekkend.

Nog niet! Wil nog wel gaan en nu al helemaal nu jij zo positief er over bent.

Ja ik raad hem echt aan! Mooiste film sinds maanden.

Ik ga 'm ook zien dan!

Vanavond ga ik denk ik naar Ubiquity, documentaire over straling in de lucht, vond het wel boeiend want sommige mensen schijnen daar dus heel erg last van te hebben

1 like