Filmtopic (Deel 1)

Ik ga morgen naar Jurassic World, ben benieuwd. Vond deel 1 wel vermakelijk.
Afgelopen woensdag voor de derde keer naar Deadpool 2 geweest :star_struck:

Het hoeft niet per se, maar de 1 vond ik ook tof en maakt het verhaal wel completer. Maar zonder deel 1 wordt ook wel beetje duidelijk hoe het verhaal gaat. Dus niet per se nodig

1 like

Ik ben het eens met tuula. Je zult sommige dingen niet herkennen, maar het verhaal is nog wel te volgen. Als je ooit Jurassic Parc hebt gezien dan is dat voldoende om het verhaal te begrijpen.

1 like

Ja, een jaar of twintig geleden. :sunglasses: Ik weet nog dat dinosauriĆ«rs mensen wilden opeten, haha. Ik meen me te herinneren dat er zoā€™n ā€˜oeps, foutjeā€™-situatie met wetenschappers was, maar het is zo lang geleden dat ik dit ook verzonnen kan hebben. Ach, het wordt vast leuk!

Dan weet je precies genoeg :grin:

1 like

Ik heb eigenlijk best hoge verwachtingen van de nieuwe Jurassic World omdat de trailer er tof uitziet en ik deel 1 ook heel leuk vond, maar ik lees zoveel verschillende meningen dat ik toch een beetje bang ben voor het resultaat haha

1 like

Heeft iemand Hereditary al gezien? Ik wil 'm heeeel graag zien maar ik twijfel of ik 'm te eng vind voor in de bioscoop :see_no_evil:

Ik denk dat als je deel 1 leuk vond, je deel 2 ook wel leuk zal vinden.

Gelukkig maar! Dan ga ik hem gewoon kijken vandeweek.

Dit heeft niks met bioscopen te maken, maar:

Ik heb gisteren eindelijk Call me by your name gezien. Ik vond hem echt prachtig. Zoā€™n heerlijk bitterzoet melancholisch liefdesverhaal. Ik wil ook naar het ItaliĆ« van 1981. Goed geacteerd, goed geschreven, geweldige soundtrack.

5 likes

Die film is ook echt een pareltje

2 likes

Ik ga als het heel warm is altijd heel graag naar de bios want airco, maar er draaien nu zo weinig films die ik wil zienā€¦ ben afgelopen week naar The Bookshop geweest, was wel een mooie film, vrij traag maar wel mooie beelden, maar het einde was zo gek met allemaal open eindjes, hou ik niet van hahaā€¦ The Guernsey Literary Society vond ik leuk, maar vind het zo gek om Michiel Huisman Engels te horen praten, klopt niet in mā€™n hoofd :wink:
Ben wel heel benieuwd naar Love, Simon, daar ga ik deze week denk ik heen

Net terug van Jurassic World. Ik vond 'm wel tof. Veel actie, goede CGI. Wel voorspelbaar, maar dat was te verwachten. Inderdaad een echte bioscoopfilm.
Morgen ga ik naar The Bookshop, ik ben benieuwd. Ik houd wel van trage films, dus hopelijk stelt hij me niet teleur.

Ik ben zoooo benieuwd naar Hereditary, draait vanaf 14/6.

Ohhh ik zie net dat ie niet in Amsterdam draait??? Hoe kan dat. :face_with_monocle:

Ik heb sinds gisteren een PathƩ unlimited abonnement, dus ga dit topic even in de gaten houden :face_with_monocle: Heb gisteren meteen Deadpool 2 gezien en die vond ik heel erg goed, vond hem leuker dan deel 1. Vond de humor echt heel goed en ving het bijdehante juist leuk :sweat_smile:

Ik merk ook dat ik het prettig vind in de bios dat ik niet continu op mijn telefoon zit tijdens het kijken. Dit heb ik thuis op de bank namelijk wel en ik denk ook echt dat dit dde reden is dat ik deel 2 nu leuker vond, puur omdat ik de film beter mee kreeg dan toen ik thuis deel 1 keek.

1 like

Ik ben gister naar Love, Simon geweest. Goede film, soms wat zoetsappig, maar zeker de moeite waard.

Ben net terug van The Bookshop, ik vond het een heerlijke film. Wel erg traag, maar daar hou ik van. Qua sfeer vond ik het een beetje lijken op The Post en Jackie. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen het helemaal niks vinden.
De hoofdpersoon is inderdaad een beetje knullig en ik irriteerde me soms aan haar, maar ik identificeerde me ook met haar omdat ik zelf heel veel van boeken hou haha.
Ik was met mā€™n moeder en die vond 'm geweldig, er zaten ook 3 oudere vrouwen naast ons en die zaten helemaal te genieten.

3 likes

Ik wil zo graag naar de nieuwe Jurassic Park maar die draait alleen in 3D en dat vind ik stom :confused: weten jullie hoe lang het duurt voor films meestal in 2D komen?

Hoe lang het duurt, weet ik niet. In de bioscoop waar ik hem heb gezien draaide hij zowel in 2D als 3D dus ik denk ook dat het aan de bioscoop ligt.

Ligt inderdaad aan de bioscoop, ze kunnen alleen de 3D versie aangeschaft hebben of de 3D Ć©n 2D. Als ze beide versies hebben, verschijnt (als ze ze niet allebei draaien) meestal de 2D versie als de hype er een beetje af is. Maar dat weet je dus niet van tevoren, tenzij je belt/vraagt of het komt :rofl: