Filmtopic (Deel 1)

Werkt All Stars met een pas? Ik heb nl wel All Stars en bijna een gratis kaartje :open_mouth:

Nee, maar dan spaar je wel dubbel want je krijgt ook elke maand all star punten voor je abbo!

1 like

@Vaiana Voor mij wel, enige waar ik van baal is dat ik niet bepaald vlakbij woon, maar dan kijk ik gewoon 2 films of gaan we ervoor of erna lekker uit eten. Ik dwing mezelf er door te gaan omdat ik niet heel veel vrije tijd heb. Tevens ben ik een vreetzak dus met die 25% korting haal ik het er met gemak uit.

1 like

Ja ik wil gaan! Lijkt me wel leuk, al kan het ook zomaar een doorsnee tienerdrama-horrorfilm zijn. Maar ik ben wel benieuwd, de trailer sprak me aan.

1 like

Ik ben het helemaal eens met je bericht! Ik vind het hem ook wel waard. Wij gaan nu ook vaker naar een film die je normaal dan zou skippen. En ik ben tot nu toe maar 1 maand niet geweest, omdat ik toen geopereerd was. De rest van de maanden heb ik hem er al uitgehaald.

1 like

Ik ga bijna elk weekend naar de film met mijn unlimited gold abonnement! Ik kijk ook films die ik anders niet zou kijken, vind het echt heerlijk (maar vooral omdat ik als kind altijd naar de film wou en dat niet vaak kon en nu heb ik een ABONNEMENT!!)

10 likes

Zo schattig! (Ik vond naar de bios gaan vroeger idd ook zo fancy, snap je gevoel!)

Ik vind het het zeker waard. Zoals al eerder gezegd 2x per maand naar de film en je haalt het eruit. Sommige films vind ik zo leuk dat ik ze meerdere keren kijk en je gaat ook sneller naar een film die je wel oké lijkt.

Ik denk dat als je geen Pathé in de buurt hebt dat het niet de moeite waard is, want dan wordt de drempel te hoog. En wordt het een soort sportschoolabonnement waar de de meeste mensen geen gebruik van maken. Als je in een stad woon met meerdere Pathébioscopen is het vaak wel de moeite waard, want dan is het filmaanbod ook groter.

1 like

Gaan jullie wel eens alleen naar de bioscoop? Het lijkt mij wel een keer leuk eigenlijk, vooral omdat ik niemand mee krijg naar de film want ‘‘geen tijd’’ ‘‘geen geld’’

Ik ga liever alleen dan met iemand anders. Enige nadeel is dat ik niet van plek kan wisselen als er een lang persoon voor me gaat zitten, maar meestal verplaats ik dan tijdens de film :flushed:

@Vaiana Ik ben heel blij met m’n abonnement, zou het gewoon in ieder geval die vier maanden doen en dan kun je kijken of het wat voor je is toch?
En juist door m’n abonnement ga ik heel vaak alleen naar de film, heerlijk vind ik dat @Haai.

1 like

Vind ik wel, vooral als je vaker dan 2/3x per maand gaat! En unlimited gold is ook 25% korting op popcorn.

1 like

Ik ga vaker alleen dan met iemand anders naar de film. Het gevoel dat het gek is zit meer in je eigen hoofd, dan dat je dat van buitenaf krijgt. Tijdens de film heb ik geen behoefte aan een gesprekspartner, maar soms na de film wel. Maar ik heb genoeg bekenden om het mee te bespreken en anders gewoon lekker hier.

1 like

Ja juist graag, ik heb een tijdje terug een kamer voor mezelf geboekt en de eerste dag 4 films gekeken en de tweede dag nog 3 :smiley:
En soms doe ik een avondje in Mn eentje, of als ik op doorreis ben na een werkdag in een andere stad, (met de trein) stap ik onderweg ergens uit en ga ik een film kijken haha.
Ik heb gewoon een vriend en ook genoeg vrienden btw


Ik werk in een bioscoop en zie wel vaker mensen alleen. Ga zelf ook weleens in mijn eentje. Is helemaal niks raars aan! Kun je tenminste precies de film kijken die je zelf wil :).
Ik kan eigenlijk geen betere activiteit bedenken om in je eentje te doen, want tijdens een film kan je niet eens praten ofzo.
Dus gewoon een keertje doen!

5 likes

ja zeker 1000% waard

1 like

Was wel een vermakelijke film, maar niet geweldig ofzo. Het begin wat langdradig, pas op het eind kwam er wat actie

1 like

Bedankt voor het reageren iedereen! Volgende maand ga ik Unlimited even tijdje proberen! :blush:

3 likes

Ik ga altijd in m’n eentje! Ik ga ook altijd overdag, dan is het rustig en ik ga dan echt voor de film.

Gister Rocketman gezien, vond hem eigenlijk niet zo leuk. Beetje cheesy ofzo, en er werd me toch iets teveel in gezongen.

1 like

Als ik mijn beoordeling vandaag ga halen ga ik het ook proberen :face_with_hand_over_mouth: