Omg, die was zo tenenkrommend slecht, met die vieze parels, wat een geldverspilling
ghosts of girlfriends past
Verliefd op Ibiza (heb verliefd op Cuba niet gezien haha)
Alleen de meest recente komen bij me op, de rest ben ik vergeten of heb ik verdrongen.
The Sun is Also a Star. Ik zat met 4 man in de zaal. Ik was de achterste persoon en verveelde me zo erg dat ik de synopsis ging opzoeken op mijn telefoon, op twitter was etc. Dus alsof ik een film thuis keek.
The House with a Clock in its’ walls. Bij die film ben ik in slaap gevallen en ik had totaal geen behoefte om terug naar de bios te gaan om te zien wat ik gemist had.
Eindelijk naar Aladdin geweest, vond 'm ook leuk nu al zin in Lion King.
All you need is love, zo slecht hahaha. Fedja van huet speelt daarin, maar in 99% van alle scenes was hij aan het wandelen door de bergen
Baby Driver
Jaaa die heb ik laatst ook gezien en wauw ik was heel diep teleurgesteld. Vond het echt 3x niks
Wow die vind ik juist superleuk!
Haha ik vond er echt niks aan maar had ook verkeerde verwachtingen denk ik
Verliefd op Ibiza vond ik nog wel wat hebben ondanks dat het een slechte film is haha. Hartenstraat daarentegen vond ik echt helemaal niks
Ja ik vond m ook tof!
five feet apart: jankfilm! wel een oke film, leuk iedereen was aan het janken haha en gaf elkaar zakdoekjes <3
de libi: boven verwachting goed! echt een kijkje in het leven van amsterdamse jongens van een jaar of 16-18, niet meer naar school willen, denken money te kunnen maken met rap, treurig gezinsleven. een speelse film met een boodschap! zaten ook alleen maar stoere pubers in de zaal lol. een vriendin en ik waren echt wel onder de indruk haha. maar je moet er van houden
Gisteren eindelijk naar Aladdin geweest en ik vond het echt magisch
Ik heb eindelijk Unlimited! Zondag ga ik naar Five Feet Apart en woensdagavond naar Toy Story 4!
Ik ben gisteren naar Childs Play geweest en vond hem ‘gewoon’ leuk. Het is meer comedy dan horror.
Ik had eigenlijk verwacht dat het echt een remake van het originele verhaal zou zijn, maar deze is wel echt heel anders.
Echt een film die lekker wegkijkt en waar je niet bij na hoeft te denken.
Die oude Chucky is wel veel enger. Deze nieuwe pop is zooo raar😂
ik ben echt een schijterd en kijk 0 horror en thriller maar chucky kan ik echt met gemak kijken haha
Ik heb Men in Black International gekeken. Op zich een prima film, maar wel een beetje een herhaling van zetten als je de eerdere films gezien hebt. Het plot was niet heel verrassend. Ik vond het karakter van Kumail Nanjiani wel echt heel grappig en schattig.
Spoiler:
Ik vond de cameo van Anna Nooshin wel verrassend
Jaa het gaat best hard vind ik. Heb al bijna 1000 stars en ben best lang niet geweest.
Ik ben een brildrager maar heb een hele chille clip on 3D bril gekregen haha heel fijn. Koffie voor 300 stars is ook nice. Welke bril bedoel je, dat wayfarer model? Of de pilotenbril?
Hoe kom je aan zon clip on?