Filmtopic (Deel 1)

Ik heb Rocketman gezien. Ik vond hem echt leuk, het is wel echt een musical dus dat de liedjes ook echt het verhaallijn vooruitdrijven. En niet zoals Bohemian Rhapsody meer een film waarin ook liedjes zitten. Er zat wat magisch realisme in, maar de film was voor mijn gevoel meer waarheidsgetrouw dan Bohemian Rhapsody. Ik denk dat als ik meer Elton John liedjes zou kennen ik de film nog leuker zou vinden.

1 like

Net naar detective Pikachu geweest en omg! Wat een leuke/goede film! Was echt erdoor verrast, want ik had er eigenlijk niet zoveel van verwacht. Heb zelfs gehuild op het einde haha

2 likes

Ik ben gisteravond geweest en vond hem helemaal niks. Misschien ook omdat ik niks met Elton John heb. Ik vond bohrmian raphsody veel beter.

Volgende week ga ik naar a dogs journey en five feet apart. Die eerste lijkt qua inhoud volgens mij veel op a dogs journey, alleen een vrouwelijke hoofdrolspeler i.p.v. man.

Ik ben dinsdag naar Aladdin geweest. Dumbo vond ik tegenvallen dus ik was ook bang dat Aladdin tegen zou vallen en ook aangezien ik niet zo fan ben van Will Smith. Maarrrr dat viel allemaal heel erg mee. Ik vond het echt een hele leuke film. En Will Smith heeft de rol goed op zich genomen!

Samenvatting

Ik kreeg bij het liedje van Yasmin ‘Speechless’ wel echt Frozen vibes :joy:
Door haar bewegingen en ook door het liedje zelf

8 likes

Heeft iemand de nieuwe X-men gezien? Ik twijfel of hij het waard is om in de bioscoop te kijken

Ik heb hem gezien. Het is geen goede film, verhaallijn slaat gewoon nergens op. Maar de actiescènes zijn op zich wel mooi. Dat komt op een groter scherm wel beter tot zijn recht, maar ik zou voor de rest de film niet aanbevelen.

1 like

Net lekker gejankt bij Five Feet Apart, geen hele bijzondere film maar gewoon prima. Beetje Fault in Our Stars vibe.

1 like

Wat is de slechtste film die jullie in de bioscoop hebben gezien?
Ik schipper tussen New Kids, Zoolander 2 en The Legend of Hercules

Meet Joe Black

After en Iron Sky the coming race

Alle delen van de Twilight reeks

Whuuut :disappointed_relieved: Luv Twilight

Krampus. Krijgt nog wel redelijke beoordeling op IMDb maar vond het echt een slechte kutfilm.

Tweede plek is voor the circle en derde plek voor Robin Hood (maar ja Taron Everton maakt een hoop goed hè :smiling_face_with_three_hearts:)

Spring Breakers :woozy_face:

Verliefd op Cuba. Ik maak er met een vriendin elk jaar een soort wedstrijd van (onze jaarlijkse traditie is op Valentijnsdag naar een vreselijke film).

Movie 43, maar Spring Breakers was voor mij ook een goede tweede :confounded:

Was vandaag naar Aladdin in 4D, maar vond al die beweging van de stoel best afleidend… Vraag me af of het nu aan de film lag of dat dit altijd zo is want anders kan ik me echt niet voorstellen dat mensen heel vaak naar 4D willen :sweat_smile: De film zelf vond ik wel heel leuk dus daar lag het niet aan.

Ik heb Godzilla ook zo gezien, en werd helemaal door elkaar gerammeld op die bewegende stoel. Op een gegeven moment was ik misselijk, en kon ik de film niet meer goed volgen. Terwijl het allemaal niet zo ingewikkeld was haha. Kijk liever een film op een normale bioscoopstoel.

1 like

The beast in the jungle. Ik ben letterlijk in slaap gevallen

Ik ben gisteren naar Long shot geweest en heb zo gelachen (bijna gehuild van het lachen haha), vond hem echt heel grappig

2 likes

Long shot is leuk inderdaad. Had ik niet verwacht.

1 like