Filmtopic (Deel 1)

Ik ben gegaan en ik vond het leuk maar het 3D had voor mij geen meerwaarde verder

Kon je wel tegen IMAX3D of maakte dat niks uit?

Ik heb hem ook gezien in 4DX. Prima film, grappig, veel actie maar vergelijkbaar met de andere F&F films.

Ik werd niet misselijk, gelukkig. Wat is 4dx?

Gelukkig! Altijd goed om te weten.

4DX is 3D met daarbij bewegende stoelen, licht, wind, geur en regen. Dus ik denk dat dat voor jou geen aanrader is.

Ik ben naar een 5D seksbioscoop geweest van 10 minuten en moest mn kots inhouden dus ik denk het niet hahaha, bedankt!

4 likes

Je moet dit echt even uitleggen
 5D?!

Ik heb Midsommar gezien en ik vond hem echt niet leuk.
In een spoiler want wellicht verklapt mijn mening te veel

midsommar

Ik vond het gewoon echt naar om te zien. Bloederige moorden, een creepy sfeer, geen goed einde, heb ik in films allemaal geen moeite mee. Maar dit was gewoon naar.
Ik vond er ook totaal geen verhaal in zitten. Geen enkele (anti)climax of een vorm van strijd oid. Vanaf het begin wist je dat er iets ging gebeuren, maar eigenlijk gebeurde ‘het’ niet echt. Er was niet echt een grote gebeurtenis, want ze waren zo meegaand in alles. Na de pauze is er geen woord meer gesproken (op Zweeds na), ze keken niet eens naar elkaar en als ze dat al deden was het zonder emotie, zonder dat je wist wat ze dachten. Je zag hoe dat festival ging, maar dat vind ik dus niet echt een sterk verhaal.
Nou het is wel duidelijk dat ik het helemaal niks vond.

1 like

Ik ben zojuist naar midsommar geweest en ik ben nog steeds aan het verwerken wat ik zojuist heb gezien hahahahhaa wtf

1 like

Haha, ik zei precies hetzelfde toen de film was afgelopen. Maar hoe langer het afgelopen was, hoe beter ik 'm begon te vinden

Hahahahaha 9 uur later en ik ben de film nog steeds aan het verwerken

1 like

Ik! En ik vond hem grappig. Niet breathtakingly amazing, maar wel een vermakelijke film.

1 like

Hier hebben ze makers van de film echt niét over nagedacht. Ik weet dat Fast & Furious nooit een hoogstaand verhaal heeft maar dit is wel erg.

Ben net naar Richard Says Goodbye geweest. Erg mooi maar ik ben wel een beetje bevooroordeeld want Johnny Depp speelt de hoofdrol en ik ben fangirl nummer 1.
Maar sowieso een mooie film, wel redelijk traag en veel dialogen maar dat past ook bij het verhaal.

Ik ben vandaag naar midsommar geweest en wow, zo absurd hahahah. De film duurt 2,5 uur maar is geen moment langdradig geweest

Ik heb altijd na een tijdje dat ik het zat ben in de film. Hoelang ‘ie ook duurt; op een gegeven moment ben ik er echt klaar mee. Terwijl ik heel vaak, net na de film, echt de film mooi kan vinden en nog een keer zou willen. Ben echt ongeduldig.

Midsommar vond ik ook lang en was echt misselijk aan het eind, maar met terugwerkende kracht ben ik echt blij dat ik ‘m heb gezien. Gek hoe dat bij mij werkt.

2 likes

Omg 52!!! Ik dacht 35. Wauw hahaha

1 like

Ja ik vond die ook super tof

1 like

Ze wilden vast iemand van zijn eigen leeftijd casten, maar kwamen er toen achter dat een actrice an zijn leeftijd gewoon al een ouwe moeke is die achter de geraniums mutsjes voor koude pinguins breit /s.

en de thumbnail van deze zegt al genoeg

Is Midsommar echt zo erg
 wil er heen vanavond maar hou niet zo van bloederige taferelen :sweat_smile:

Wel bloederige stukken, ja!

1 like