Ik ben vandaag naar de lion king remake geweest en ik vond het ondanks de prachtige cgi toch echt niet tippen aan het origineel. Ook toen scar be prepared ging zingen… had ik eerst niet eens door dat dat het was? Een goeie minuut later had ik het pas door eigenlijk. Wow… man ik vond dat ze die liedjes wel echt tekort deden. En ook vond ik die stemacteurs vaak wat minder goed? Zo deed John Oliver het wel ok als Zazu, maar hij is geen Rowan Atkinson man sorry. Verder hadden ze zeker wel wat leuke aanpassingen gedaan. Zo vond ik alles met Timon en Pumba wel leuk, en vooral dat stukje met ’ the lion sleeps tonight’.
Verder ben ik naar de film good boys geweest en ik heb er eigenlijk bizar veel om gelachen. Was echt een beetje verrast erdoor eigenlijk want ik verwachtte er drie keer niks van haha.
Ik ben vorige week ook nog naar IT2 geweest, en hoewel ik hem wel vermakelijk vond, vond ik hem niet zo goed als deel 1.
Samenvatting
Ook vond ik het einde echt vet lame? Dus je doet al die teringmoeite om die clown te doden eigenlijk? En dan versla je hem door hem ’ Maar een clown’ , te noemen? Het is toch ook een clown?!!? Wtf man, en dan werd ie een soort baby? Ik vond het echt een heel vaag einde. Ik snap wat ze ermee wilden zeggen, maar het was gewoon echt heel erg lame naar mijn mening hahaha. Maar goed dat IT nooit eerder naar ’ Hij was maar een clown’ , van Ben Kramer geluisterd heeft, hij was gelijk dood gebleven