ik was gister naar de friends “”film”” in de Vue en vanuit hun krijgt iedere bezoeker ter compensatie een gratis film kaartje!
Vanuit Pathé nu ook, wel netjes!
ja echt top!
(eerlijk gezegd heb ik een leuke middag gehad maar ik had heel veel dan ook nog niet gezien haha. okee dit kan misschien beter in het opbiecht topic maar tot een paar maanden geleden vond ik Friends namelijk echt niks aan, maar ben helemaal om!!)
Joker was echt fantastisch. Ik was een beetje bang dat mijn verwachtingen te hoog waren, maar dat viel mee. Ik heb alleen een vraag over de laatste scène.
Als joker met bloed voetstappen door de gang loopt, heeft hij die vrouw dan vermoord?
Per ongeluk een antwoord op jou. Sorry!!
Ik ben gisteren naar Friends geweest omdat mijn vriendin dat al gereserveerd en betaald had maar het sloeg inderdaad nergens op! Paar snelle stukjes behind the scènes en reclame voor een app steeds tussendoor. En oh ja, dan ook nog random afleveringen en niet eens de laatste. Bijzonder. Gelukkig wist ik het van tevoren en blijkbaar de Vue ook: mijn vriendin kreeg van tevoren een mail dat ze vanwege de klachten 2 nieuwe bioscoopkaartjes kreeg. Dus gisteren waren we er eigenlijk gratis. Dat is dan wel mooi. Maar hoezo dachten ze dat dit een goed idee was?! Zo bizar.
Oh zie nu dat @Roguee dat ook al zei. Ik ga lekker.
Eens! Heb de film net gezien. Heftige film wel.
Er zat trouwens een vrouw naast me die de halve film heeft zitten slapen en ze snurkte ook nog. Bij elke luide scene in de film schrok ze half op waarna ze weer wegdommelde…
Zojuist naar portrait de la jeune fille en feu geweest. Mooie film! Iedere scene is een schilderij op zich.
Trailer geeft daar wel een goed beeld van
ja toch?
Samenvatting
omdat er dan ook een andere bewaker achter hem aan rent daarna? maargoed ik vroeg me dat ook af bij zijn buurvrouw, of hij die nou had vermoord?
Dit vroeg ik mij ook af!!
Wat ik wel had was dat het wel steeds wat wisselde tussen ‘arthouse achtige scenes’ en ‘mainstream’ scenes. Dat vond ik wat storend. Joaquin heeft echt een prachtig beeld neergezet maar denk niet dat je hem kan vergelijken met Heath, ook omdat het gewoon twee totaal andere levensfases van de Joker zijn.€
wordt het een oscar denk je?
Dat zou heel goed kunnen. Ik zit nooit zo bovenop die Oscars dus heb geen idee wat/wie zijn concurrentie is.
Ik was naar ‘Wat is dan liefde’ en vond hem echt heel erg leuk! Verassend want de meeste NL films vind ik tenenkrommend maar deze was echt heel goed en heb flink gelachen
nou ik had het toch verkeerd begrepen, hij heeft zijn buurvrouw niet vermoord want hij doet alleen mensen iets aan die hem iets aan hebben gedaan, hij moord niet “zomaar” aldus de regisseur
Aaaha! Oke! Klinkt ook wel logisch als ik er zo over nadenk.
Ik ga volgende week naar The Irishman, zin in! Duurt wel 3,5u, dus ik hoooooop dat er een pauze tussendoor is, haha.
Ik vond deze ook vreselijk grappig
Gisteren Last Christmas gezien. Mwah. Hij was wel vermakelijk maar viel toch een beetje tegen
Oeh jammer. Ik hoop altijd nog op een Love Actually gevoel.
Ik ben heel benieuwd naar Instinct maar ben een beetje bang dat ik de film zo heftig vind dat ik er nadien nog vet lang over aan het nadenken ben.
Het is idd wel een nadenkfilm, maar zeeeeker een aanrader