Ik ben gisteren naar Last christmas geweest. Wel een zoete kerstfilm maar met een goede plottwist op het einde. Emilia Clarke is ook heel leuk vind ik!
Probeer een keer om je in je eentje te gaan om te kijken hoe het is. De eerste keer voelt het raar als je in je eentje gaat, maar soms voelt het echt fijn on in je eentje te gaan. Je hoeft geen rekening met anderen te houden enzo.
Ok, soms zit je tussen twee mannen die lachen als iemand doodbloedt, maar ach…
Dat is echt naar dat mensen dat zeggen. Ik snap wel dat de stap dan wat groter is
Ik ga ook heel vaak alleen! En ik zie ook best vaak anderen alleen bij de film zitten.
Die opmerkingen van hierboven, is dat misschien bij films waar ook veel 16jarigen enzo zitten? Want ik heb het zelf nog nooit gehoord, maar ik zit ook vaak tussen een ander publiek
Ik ga sinds ik een Pathé pas heb ook regelmatig alleen naar de film! Eerste keer wel even spannend maar nu ben ik blij dat ik het doe! Gelukkig nog nooit opmerkingen gehad ook
Is er hier iemand al naar doctor sleep geweest en zonder the shinning gezien te hebben? Ik vraag me af of je die film gezien moet hebben om doctor sleep goed te kunnen begrijpen/zien
Ah fijn! Ben heel benieuwd vond de trailer al erg goed
Ik vond dat je hem goed kon begrijpen zonder de shining gezien te hebben, maar er worden wel veel referenties naar gemaakt, dus zou toch aanraden even het plot van de shining te lezen van te voren.
Net naar the Irishman geweest. Wat een saaie film zeg
Is iemand al naar Doctor Sleep geweest? Is hij heel eng? Ik vind The Shining echt geweldig dus ik wil hem graag zien, maar ik weet niet of ik modernere horror op het grote doek wel aankan. Ik stierf zowat toen ik tijdens een sneak preview The Conjuring keek.
Eindelijk Joker gezien. Wow, echt heftig, maar echt heel goed (ook goed geacteerd).
Ik vond hem niet heel erg eng, meer een creepy sfeer die er de hele film blijft hangen, maar geen echte jump scares of iets dergelijks.
Laatst naar Wat is dan liefde? geweest en hij was echt heel leuk! Ben normaal helemaal niet van de Nederlandse films en al helemaal niet van de romantische komedies, maar deze was echt de moeite waard! Leuk dat ze liefde van allerlei kanten laten zien en heb meerdere malen hardop moeten lachen.
Lijkt het op Love Actualy dan? Ik hou ook niet zo van NL films, ook telkens dezelfde acteurs maar ben benieuwd!
Kan niet zo goed antwoord geven op deze vraag aangezien ik Love Actually alleen ooit in een kutbui heb gekeken toen ik die film echt even niet trok en dus slechte herinneringen eraan heb Ik hou normaal niet zo van NL films vanwege de obessie met tieten, schelden en kutgrapjes en vond dat dus niet het geval in deze film. Ik kijk helemaal geen Nederlandse tv dus naast die chick van zoop kende ik ze verder niet.
Ben je niet in de war met Fuck de liefde? In die andere zit niemand van zoop toch?
Wow, ik dacht altijd dat Elise Schaap in Zoop zat… Bedoel dus wel Wat is dan liefde? Fuck de liefde lijkt me weer een typische NLse slechte film
Helemaal mee eens, ik vond ‘m verrassend leuk!
Fuck de liefde vond ik dan weer gewoon naar verwachting goed slecht
Wow, net naar Doctor Sleep geweest en vond hem heel mooi! Wel lang haha, na een poosje vroeg ik me af waarom mijn bil sliep. Wel een beetje eng maar ik ga er geen nachtmerries van krijgen
Ben van de week naar Parasite geweest. Vond hem echt heel goed!
Ja fuck de liefde was heel slecht!