Filmtopic (Deel 1)

Ik heb hem net ook gezien. Niet per se een enge film, super vaag gewoon.

Over hereditary , heb m gister ook gezien. Had echt gehoopt op een goede horror maar vond hem ook helemaal niet eng en inderdaad eerder lachwekkend :frowning: Nouja, zo te lezen ben ik dus niet de enige! Maar het gekke is dat ik er ook heel veel goede verhalen over heb gehoord, vertrouw die mensen niet meer :yum: Ik vond Get Out echt een van de beste horrors/thrillers die ik ooit gezien heb! Niks kan daar meer tegen op haha

Vandaag Pablo Escobar/Loving Pablo gezien. Was leuk, maar heb net de eerste 2 seizoenen van de serie gezien dus was wel een beetje dubbelop. Vervelend vond ik dat de namen anders waren, maar leuk dat het vanuit een ander perspectief wordt verteld. En de film vond ik wat grover, schrok soms een beetje maar ik ben een pussy. Wel leuk, maar zou er geen vrij voor nemen.

Omg valt die enge film echt mee ja? Want ik ben echt een schijterd maar een vriendin wil zooooo graag naar die film

Oceans 8 was wel grappig. Wat had ik Sandra bullock toch gemist in het acteren!

1 like

Ik vind het zo jammer dat al die ‘enge’ films tegenwoordig zo tegenvallen. Ik wil gewoon echt bang zijn man. En niet alleen maar zitten lachen omdat het dus niet eng is.

1 like

Haha, gemixte reacties hier over Hereditary, ik vond hem namelijk super goed en ook het acteerwerk vond ik echt top. Hou echt van films waar ik achteraf nog vaak denk van ‘oh jaa, en dit had daarmee te maken’ etc. Maar ik ben ook wel fan van dat onderwerp, met dat occulte en zo.

Iets over de marketing - Spoiler

Ik vond het ook super sterk dat het in de trailers heel erg ging over dat meisje, terwijl zij al vrij snel dood gaat.

Ik vind het vooral saai worden dat ze elke nieuwe horrorfilm die uitkomt adverteren als ‘dĂ© engste film ooit’ om vervolgens te lezen dat mensen in slaap vallen, haha.

2 likes

Dat je achteraf er nog over nadenkt en puzzelstukjes vallen is ook leuk. Maar dat had ik totaal niet met deze
 jij dus wel? Waarbij dan?

Bepaalde dingen die de moeder over haar eigen familie zei en ook dingen die de vriendin van haar moeder heeft gezegd.

Spoiler

Die vriendin van die moeder zei bijvoorbeeld iets van ‘ja mijn zoon en kleinzoon zijn overleden’ = ze hadden denk ik geprobeerd om die demon daar al in te krijgen. Of ehmm dat Charlie vroeger nooit huilde en oma’s favoriet zat, omdat ze bezeten was door die demon. Maar misschien lag het aan mij dat ik dat later pas door had haha.

Oh nee ligt niet aan jou hoor, haha die eerste had ik helemaal niet door zelfs haha

Ik heb Tag gekeken. Een comedy over een groep mannen die vanaf hun jeugd elke Mei tikkertje spelen gebaseerd op een waar gebeurd verhaal.

Een goede komedie in de stijl van Game Night. Lachen, gieren, brullen en vooral leuk vermaak.

3 likes

Die ga ik over een uurtje ook zien! Zin in :blush:

1 like

Net ook geweest!

[spoiler]Ik vond die beelden aan het einde van de ‘echte mannen’ zo leuk![/spoiler]

edit: meh geen idee hoe ik een spoiler toevoeg
 Gelukkig geeft het niet echt wat weg over de film :wink:

Ik vond Juressic world weer erg vermakelijk!

2 likes

Nee maar lijkt me wel heel leuk! Welke zou jij heen willen ?

1 like

Druk op het tandwieltje in je typvenster en dan op ‘Verberg details’. Voilà!

Of: [details = “Test”] Maar dan zonder de spaties.[/details]

Test

Dan krijg je dit.

2 likes

Hotel Artemis vond ik heel leuk! Lekkere actie, niet een heel diep verhaal ofzo maar toffe acteurs en vond hem heel vermakelijk :smiley:

Vanmiddag de film Jurassic World: Falling Kingdom gezien. Ik moest bij één stukje wel even huilen en verder zaten er best paar schrik momenten in. Maar ik vond het een vermakelijke film.

1 like

Ik ben naar Ocean’s 8 geweest, maar het deed me eigenlijk heel weinig. Op zich wel vermakelijk, maar ik vond het het geld niet waard

Ik ga vanavond Incredibles 2! Zin in :relaxed:

1 like