Filmtopic (Deel 1)

Ben gisteren bij The Outpost geweest, vond het wel interessant en indrukwekkend en niet onbelangrijk: erg veel mooie mannen gecast :drooling_face:

Ik heb, van wat nu draait, ook I see you en The invisible man gezien maar dat was allebei niet echt de moeite waard. My spy was trouwens wel grappig, als die nog draait.

Ga zelf binnenkort nog naar The high note, I still believe, Line of duty en Unhinged.

1 like

Overigens:
Ik geniet nu echt van PathƩ, want ik betaal dus nog steeds niets aan drinken & snacks door al die coronacadeaubonnen, en ik heb inmiddels wat acties vol voor gratis popcorn en gratis drinken, en ik heb echt veel stars gespaard.
Dus gratis avondjes uit :sunglasses:.

8 likes

Ik hoop wel echt dat het aanbod snel weer een beetje aantrekt, valt me nu toch een beetje tegen…

2 likes

Harry Potter! Ze komen deze maand weer terug in de bios.

Ik heb kaarten voor de eerste film. Ben helemaal niet meer in de bios geweest sinds februari dus ik heb er veel zin in.

Ik heb gisteren Queen & Slim gezien. Echt een fantastische en indrukwekkende film. Ik zat de hele tijd met open mond te staren.

Daar ga ik vanavond heen, ben benieuwd! Hoor goede verhalen.

Ik wilde serieus weggaan toen dat zoo giga aan bod kwam in de film. Had dat echt niet verwacht na de trailer.

2 likes

Haha wtf ja heb hem gisteren gezien maar vond er echt geen bal aan :sweat_smile: @Peony
Ben zelf niet gelovig en kan al niet uitstaan dat genezen van kanker en God dan met elkaar verbonden worden, en sowieso, het leuke stuk van het verhaal (dat hij in college iemand leerde kennen, verliefd werd, muzikant werd) ging hup hup fast forward en daarna alleen maar drama en Jezus & God.
Was blij toen ie af was :joy:

3 likes

Ahh, er draaien zoveel goede films de laatste tijd! Zit nu voor de vierde dag achtereen in de bios. :stuck_out_tongue:

Haha ik had echt exact hetzelfde. Kreeg de slappe lach met mijn vriendin. Gelukkig zaten we maar met zn 4en in de zaal. Wilde eigenlijk weglopen maar ik moest weten hoe het zou aflopen.

2 likes

Wow ik dacht dat ik het als enige niet verwacht had @CTFxC @boemboem @Peony
Ik vond het persoonlijk ook best afleiden van het verhaal. Als ik wist dat het zoveel over het geloof zou gaan was ik denk ik ook niet gegaan.

4 likes

Ik zit nu in de zaal voor Unhinged! Ben benieuwd

The high note vond ik vermakelijk, We summon the darkness vond ik heel slecht :sweat_smile:.

Hoe was deze?

Gisteren Line of Duty gezien. Geen aanrader. Ben nog misselijk door het vervelende camerawerk.

Bij mijn bioscoop lijkt het weekschema al weken hetzelfde te zijn: geen nieuwe of andere films, geen andere tijden, alleen maar elke dag elke week hetzelfde. Heb alles wat ik wilde zien nu wel gezien. Is dat bij jullie anders qua aanbod? Begin er een beetje van te balen merk ik.

1 like

Hier in Belgiƫ zijn de bioscopen nog niet zo lang terug open en ze tonen films die liepen van voor corona maar ook oudere films (Dunkirk bijv.) en ook nieuwe films die net uit zijn :blush:

Hier komen nu wel wat nieuwe films: Burden, Follow Me, The Last Full Measure, The Rental, Pinocchio, Scoob en We Summon the Darkness zijn bijvoorbeeld allemaal van juli.

Maar niet echt grote films nee. Ik denk eigenlijk ook niet dat de echt grote films uit zullen komen voordat de bioscopen weer open zijn in de VS.

Ik vond de film leuk! Ik kreeg er een creepy gevoel van haha, maar niet op een horrorfilm-manier. Alle gebeurtenissen in de film droegen bij aan het verhaal, dat vond ik ook wel chill.

1 like

ik vind het aanbod momenteel echt ruk. ik snap het natuurlijk allemaal wel, maar vind het toch wel zonde van mijn geld merk ik, omdat ik gewoon ook niet echt meer kan gaan? en dus al maanden niet.
veel oude films die ik al heb gezien en ja, erg jammer.

2 likes

Ik zag afgelopen week wel zo’n spotje/trailer van PathĆ© van alle films die ā€œbinnenkortā€ (volgens mij aug/sept) uitkomen, en dat was wel; Mulan, nieuwe James Bond, Quiet Place 2, Alles is zoals het zou moeten zijn en nog wat films.
Dus dat zijn wel wat ā€œgrotereā€ films.