Filmtopic (Deel 1)

De nieuwe regels per 1 juni in Pathe NL.

Ik ben benieuwd. Zijn er hier mensen die naar de bios zullen gaan per 1 juni? En waarom wel of niet.

Ik ga persoonlijk (nog) niet. Ik woon samen met iemand die in een risicogroep valt, dus ik ben toch wat voorzichtiger. Maar ik kan me voorstellen dat als ik alleen woonde ik het wel zou overwegen, ik moet ook naar buiten voor boodschappen, dan loop je ook risico. Alleen zit je dan niet 2 uur in een ruimte met iemand met mogelijk corona bij zich. :thinking:

2 likes

Ik ga ook nog niet, maar ze draaien ook nog geen leuke films hier

1 like

Nee, ik had ook al naar het aanbod gekeken, viel inderdaad tegen. De eerste film die ik echt wil zien is Mulan. En die komt 23 juli pas uit. Dan zijn wel al weer 2 maanden verder, dan is de situatie hopelijk wat duidelijker, qua risico’s en hoe goed het beleid uitpakt enzo.

1 like

Ik heb wel een kaartje gereserveerd voor Deathly Hallows in 4DX. Ergens twijfel ik wel, maar wil hem ook wel weer eens zien.

1 like

Ik ga wel weer, maar dan wel doordeweeks overdag en niet op drukke momenten. Ik denk dat het net zo ‘erg’ is als naar de supermarkt gaan. Ik ga trouwens alleen dan, dat scheelt ook.

1 like

Ik heb besloten mijn abonnement tijdelijk stop te zetten. Ik ging al niet meer heel vaak en nu met het beperkte aanbod en tijdstippen is het nog minder aantrekkelijk. Misschien dat ik in de herfst of winter weer een abonnement neem.

1 like

Ja ik wil ook alleen maar Mulan tegen die tijd.

1 like

Ja klinkt wel als een goed plan en dacht daar ook een tijdje over na, maar zelf heb ik het geld voor het hele jaar er al uit gehaald.
Hopelijk komen er nog leukere films hiero

1 like

Ik ben in dubio of ik mijn abo tijdelijk moet opzeggen. Aan de ene kant kan ik het geld missen dus wil ik ze wel supporten, maar aan de andere kant is er niet één film waar ik heen zou willen uit de lijst van nu :slightly_frowning_face:

Is dit al een volledige lijst of komt er nog wat bij voor juni? Harry Potter 7 part two vind ik ook zo een random keuze? Moet je dan de rest zelf thuis kijken of ga je gewoon random alleen naar dat deel :sweat_smile:

Volgens mij draaien ze deel 1 ook. Maar de rest moet je zelf kijken. Maar ik kan die films intussen toch dromen😅

Zie dat ze hem nu ook in andere steden draaien ja! Eerst was hij alleen beschikbaar voor de grote steden. Ik kan de films ook dromen, maar snap niet waarom ze niet gewoon een marathon doen 1 of 2x. Kan me voorstellen dat daar best wat mensen op af komen, maar misschien zijn al die films samen te duur. Ben een mega Harry Potter fan, maar hoef niet random de laatste twee delen te zien :yum:

Gelukkig hebben ze nog 2 films toegevoegd die beschikbaar zijn in mijn stad, dus ik ben happy :slight_smile:

Wauw ik heb gister Interstellar in de bios gezien, vond hem zo vet! Ben er nog vol van.

4 likes

Vet he. Het is mijn lievelings. Vond het heel indrukwekkend om hem in de bioscoop te zien!

1 like

Zo tof he! Ik ben zaterdag ook geweest omdat mijn vriend hem nog niet had gezien, maar vond hem de tweede keer nog beter.

Ze deden trouwens echt heel netjes met de maatregelen. Buiten al dat triage gesprek, bij verkoop van eten stonden de medewerkers beide in hun eigen vak en konden niet naar elkaar toe, je moest per huishouden/groep de zaal in en per huishouden/groep naar buiten. Was ook wel een beetje gek vergeleken hoe de rest van NL doet alsof het al allemaal voorbij is.

1 like

Oh en ik zag dat ze Inception nu ook draaien, echt een aanrader is dat! :heart_eyes:

Jaa daar was ik zaterdag heen! Heerlijk

Er komen weer pathé unlimited nights! Zelf na ongeveer 15 keer proberen kunnen reserveren door foutmeldingen de hele tijd :face_with_raised_eyebrow: zag dat veel mensen daar last van hadden. Wel benieuwd naar de film

Naar welke van de 2 ga je?

The Outpost! Tickets voor Unhinged konden nog niet gereserveerd worden zag ik, maar ga daar denk ik ook niet heen met unlimited night omdat ik dus the outpost al heb, ga daarna wel. Ga jij ook?

Ik ga zo naar de bios!

1 like