Filmtopic (Deel 1)

Dat er geen nieuwe films uitkomen snap ik, logisch. Maar vind het ook heel jammer dat er oudere films zijn die ik heb gemist en niet meer terugkomen, zoals Inception en Dark Knight Rises, en er verder geen wijzigingen in het aanbod zijn. Het is nu al weken hetzelfde, dat werkt toch niet?

1 like

Ja dit vind ik ook jammer! Die oude films zijn heel leuk maar hoezo dan de hele zomer dezelfde ipv een wisselend aanbodā€¦

3 likes

Ja precies. Ik had ze gemaild met dat ik eraan denk mijn abbo op te zeggen en dat ik daar een vraag over had. Toen mailde diegene ook terug dat ze heel hard aan het werk zijn om er het beste van te maken en als ik tips zou hebben om het aanbod te verbeteren, ik die zeker moest doorgeven. Dat vond ik dan weer zo sneu klinken haha, zo vriendelijk ā€¦ =(

8 likes

Aaaah zo sneu.
Persoonlijk heb ik het abbo-geld er al in Februari uitgehaald, dus ik kan het wel missen. Vind het anders ook zo rot om op te zeggen.

Ik heb echt een hoge pet op van PathĆ© wat service betreft. Ben er nog nooit onvriendelijk benaderd of slecht geholpen en hoe ze ā€œonsā€ in de afgelopen maanden tegemoet gekomen zijn vind ik ook super netjes, met die cadeaubonnen enzo

7 likes

Ja helemaal mee eens!!

Net thuis van tenet. Vond het een heel vette actiefilm maar Iā€™m so confusedā€¦ snap er weinig van

1 like

Ik ga morgen/vandaag. Zal er wel niks van snappen maar heb dan mn vriend nog om vragen aan te stellen haha. Die heeft t meeste altijd wel door

1 like

Ik dacht echt voor de pauze; wat een slecht uitgewerkt concept, maar daarna was het echt mindblown

1 like

Ik heb hem ook gister gezien en had dit ook. Ik heb me niet vermaakt haha.

1 like

Haha ik vond de actie super vet en het geluid, maar snapte er weinig van en daardoor vond ik hem echt vrij saai. Echt jammer!

1 like

Haha jij komt ook uit (omgeving) N toch? Misschien zaten we wel in dezelfde zaal :yum:

Haha ja klopt maar ik was in Utrecht gister!

1 like

hier trouwens een soort tijdlijn voor de mensen die tenet hebben gezien: https://i.redd.it/mbbte0s4cpj51.png
maar ik snap er nog steeds weinig van haha

1 like

Dan zaten wij misschien in dezelfde zaal haha! Kinepolis 19:40

1 like

Nee haha ook niet

Vind Tenet echt geweldig en goed uitgedacht, heb al wel vaker dingen gezien en gelezen met dergelijke concepten dus misschien vond ik het daardoor eigenlijk niet zo verwarrend?

Nog meer die naar Black Panther gaan? Volgende week draait hij op donderdag weer. Ik denk dat ik het niet droog ga houden

Ja ik ga ook!

Gisteren naar Tenet geweest, vond 'm wel vet! Maar ik ben ook wel fan van Christopher Nolan (en Robert Pattinson :woozy_face:).
Ik snap soms wel gewoon niet hoe ze het gefilmd hebben (vooral die stukjes waarin de Protagonist met zijn geĆÆnverteerde zelf vecht), echt een ongelofelijke cinematografie.

Enige minpuntje vond ik dat de ā€œmuziekā€ bij de actiescĆØnes teringhard stond. Maakt het wel superspannend, maar ik kreeg met bepaalde momenten fysiek gewoon even een naar gevoel.