Filmtopic (Deel 1)

Straks naar Fast 9 aaaaaah

2 likes

Werk jij bij de bios? Ik zit erover te denken om ook te solliciteren, lijkt me best leuk

Ja, klopt! En leuk dat je misschien ook wilt solliciteren! Ik werk zelf bij de gele haan, dus als je vragen hebt, kun je me altijd DMen. Veel plezier met F9 :blush:

3 likes

hahaha idd, kan niet wachten tot het wordt gebruikt als wappie propagenda. slechte horrorfilms krijgen nu wel hun tijd om te schijnen :joy:

F9 was echt super! Heerlijk onrealistisch weer, maar ik vind het allerleukste aan de fast saga dat iedereen altijd weer bij elkaar komt :heart: en Vin Diesel :heart_eyes::heart_eyes::smiling_face_with_three_hearts:

Daarna naar Tina geweest en wauw, wat een vrouw is dat toch! Echt ongelofelijk en wat een verhaal. Zat goed in elkaar ook en op het einde bij simply the best, echt what else ook ging iedereen klappen en had tranen in mn ogen :joy:

A quiet place 2

Volgendd keer moet ik echt ff zoeken hoe de eerdere film ookalweer afliep want was het helemaal kwijt :joy: ik wist niet meer dat die man echt dood was, dacht steeds oo die zit daar gewoon op het eiland als een plottwist

Was een beetje in de war toen die film ineens afgelopen was, vond het best abrupt omdat het verhaal nog niet af is. Maar goed er zal vast een 3e deel komen en daar heb ik wel weer zin in

Hij staat ook op Amazon Prime, misschien een optie?

2 likes

Ik ben gisteren naar Quo Vadis Aida geweest, wat een intense film, hartverscheurend en machteloos, heb de hele film met een knoop in m’n maag gezeten. Wel echt een aanrader!

1 like

Ik moet zeggen, The Forever Purge was zo slecht nog niet :joy: heb me er wel mee vermaakt maar alsnog blijft het zo dat het concept beter is dan de films (behalve het laatste deel in film 2 want dat was wel sick)

1 like

Ik was vandaag hierheen en de vriendin met wie ik was moest zo huilen. Het kwam ook niet meer goed daarna en we zijn beide lichtelijk depri naar huis gegaan. Erg indrukwekkend. Wij waren met Cineville, omdat je deze weken iemand mee mag nemen.

Ah deze draait niet bij (mijn) Pathé zie ik, zo jammer

Ik was eergisteren naar The Mauritanian en dat is ook echt een aanrader! Is gebasseerd op het memoir Guantanamo Diary van iemand die jaren lang in GuantĂĄnamo Bay. Het verhaal is wel een beetje Hollywood gemaakt, maar vond het nog steeds erg indrukwekkend.

Heel mooi om te zien hoe positief die man in het leven staat na wat hem is aangedaan ook.

5 likes

Heftig hù! Als je het interessant vindt staan er verschillende docu’s op de npo, ben er vandaag ook met 1 begonnen.

(En hadden jullie ook het gratis drankje? :smirk:)

1 like

Zo blij dat de cinema’s terug open zijn :star_struck: Deze week the conjuring, cruella en wrong turn gezien. Alle drie echt top, vooral aangenaam verrast door cruella. Disney is normaal niet zo m’n ding, maar die hele seventies rock & roll styling vond ik heel tof.
Hopelijk volgend weekend naar The Courier, een koude oorlog spionagefilm.

Wel hartverscheurend dat ik de enige bezoeker was in de lokale bioscoop :frowning: Vrijdag & zaterdag naar andere locaties geweest, maar telkens een lege zaal. Hopelijk gaan ze niet failliet.

leuk en treurig tegelijk

Tip: ga snel naar In The Heights! Zo’n positieve boost echt, wil nu dansen en uit! Na al deze coronashizzle echt fijn om een hoopvolle film te kijken.

6 likes

Ja, ik ken de docu’s! En ja, gratis drankje. Echt een leuke actie.

1 like

Heb m ook gezien en helemaal mee eens
Heb ook de musical in New York gezien jaren terug, en sindsdien al fan er van :relaxed:

1 like

Ik vond Cruella echt verrassend leuk zeg! Ik had wat zure recensies gelezen dus had niet al te hoge verwachtingen maar ik heb er echt van genoten.

3 likes

Vind het echt jammer dat hij niet bij Pathé draait!

2 likes

Haha maar in de eerste film wordt al die gebarentaal steeds ondertiteld. Lijkt me best vervelend als dat alleen in het Nederlands wordt ondertiteld terwijl je dat zelf niet spreekt, dan snap je er niks van.

1 like