Filmtopic (Deel 1)

Ik heb m ook nog.

Kreeg laatst trouwens een goodiebag van mijn Pathé met snacks enzo die over waren gebleven in hun filiaal. Vond ik echt heel leuk gedaan!

3 likes

Ik laat hem ook doorlopen, maar het is niet meer zoals in de eerste lockdown dat je maandelijks betaald en dan tegoed krijgt. Staat eigenlijk gewoon op pauze totdat ze weer open gaan.

1 like

Ahw nee meen je. Ik had ook al een stukje van de recensie op cinemagazine gelezen en toen dacht ik het valt vast mee hoe slecht het is. Ik ga dan wel even wachten tot die in de bibliotheek is en dan leen ik hem wel. Zonde geld anders.

1 like

Wow mensen met Cineville, ik was helemaal het bestaan van Vitamine Cineville vergeten maar er staan heel veel mooie films op!! Een stuk of 250 in totaal gok ik. Allerlei films ook die ik heb gemist toen ze in de filmhuizen waren en die ik nog eens wilde kijken! Ik ga nooit meer Netflix aanzwengelen als ik een film uit wil zoeken.

3 likes

Het mag eindelijk weer! :star_struck: Ben meteen gisteren naar De slag om de Schelde geweest en vond hem heel goed en indrukwekkend. Ga normaal niet zo snel naar Nederlandse films, maar dit is wel echt een aanrader!

Wel jammer dat er nog niet heel veel groots draait, maar de trailers maakte me wel echt enthousiast. Komen nog veel leuke films dit jaar.

9 likes

Ben ik ook meteen geweest. Heerlijk om weer in die stoelen te zitten hahaha wat hou ik toch v/d bios :heart:

2 likes

Jaa, ik ben ook weer gegaan, zo heerlijk. Heb de documentaire 100UP gekeken, was interessant/leuk!

Is het dan nu de bedoeling dat je een mondkapje draagt tijdens de film?

Zodra je zit kan hij gewoon af! :relaxed:

1 like

Ik ben heel benieuwd naar A Quiet Place Part 2! Ik vond alleen wel dat er in de trailer vrij veel gepraat wordt, wel jammer want ik vond de eerste film juist zo krachtig met al die stilte! Hopen dat ze dat het aan de trailer ligt n dat de echte film meer is zoals de eerste.

Ik ben vandaag naar Spiral geweest! Voor horrorbegrippen best een goede film. Was ook meer thriller dan horror. Ik heb me in ieder geval erg vermaakt na zo lang weer in de bios

4 likes

Yaaj Cineville, het kan weer!

Ben naar Cruella geweest! Vond hem wel geinig :grin:

2 likes

Komt Cruella ook naar pathe? En black widow?

nope, net als bij vue. ze zijn het er niet mee eens dat de film tegelijkertijd gereleasd is op disney+ dus ze boycotten. was destijds ook met ww84 maar toen ging de lockdown in :clown_face: het kan wel zijn dat ze nog disney gaan forceren om een dag verschil erin te doen ofzo want denk toch niet dat de bioscopen zo dom zijn om zo’n grote release te laten gaan na zo’n lange tijd geen omzet maarja dat dreigden ze met ww84 tot iig een halve week ervoor nog

1 like

Nee, wel bij andere filmtheaters en kinepolis bioscopen.

Is er airco is een gemiddelde Pathé bioscoop? Asking for a friend.

1 like

Ik zit vaak ongeveer zo in de Pathe:

22 likes

Dit inderdaad @Roguee, wij gingen ook altijd naar Pathe om ‘af te koelen’ in de zomer vroeger haha

5 likes

Haha heerlijk dan ga ik woensdag, met een kleedje!

1 like

Werk bij de gele haan en: jazeker. Heel veel bezoekers die juist komen vanwege de hitte haha.

@vaatdoek Volgende keer doorgeven aan een medewerker! Als wij het zelf ook te koud vinden, dan passen we het voor je aan per zaal.

7 likes