Filmtopic (Deel 1)

Net terug van de nieuwe the Conjuring. Voor horror-begrippen vind ik dat altijd erg leuke films. Deze zat wat meer verhaal in dan de vorige films, ietsje minder eng ook.

2 likes

Morgen maar eens naar slag om de schelde, vind NL films nooit leuk maar mijn vriend wel. A.s. week naar the conjuring en Godzilla vs Kong in 4DX, en misschien Tom & Jerry :heart_eyes:

En kan niet wachten tot F9 uitkomt :star_struck::star_struck:

1 like

oeeeh donderdag A Quiet Place 2 :blush:

Ik vind Nederlandse films ook bijna nooit leuk (vaak wat cringy), maar De slad om de Schelde was echt heel goed!

Ik ben maandag weer geweest, dit keer naar Chaos Walking. Zeker geen nieuwe Hunger Games, maar als je met niet teveel verwachtingen er heen gaat is het nog wel vermakelijk.

3 likes

Hier kijk ik zĆ³ naar uit

1 like

Ah top, dan ga ik die toch ook maar proberen! Zag voorstukjes maar trok me niet heel erg maar ben toch ook wel benieuwd ofzo.

Ja ik ben naar Happy Together geweest, en die vond ik weer helemaal niks.

Iemand anders die ik ken heeft Fallen Angels gezien, die vond ze ook niks.

In the Mood for Love wordt wel gezien als de meest commerciƫle en meest gangbaar voor het publiek. Dus misschien toch het uitproberen waard.

Ik wil nog naar Chungking Express maar twijfel beetje door bovenstaande, de andere films die tegenvallen :rofl:

1 like

Onlangs naar Slag om de schelde geweest. Ik vond het een mooie film.

Vorige week vrijdag naar A quiet place 2 geweest. Deel 1 vond ik heel mooi en wat mij betreft was er geen deel 2 nodig. Deel 2 was wel prima, maar eigenlijk nooit zo goed als deel 1 was.

Ik heb echt al in geen eeuwen meer een horrorfilm gezien omdat ik denk dat ik horror niet leuk vind (te nep en te bloederig). De trailer van the conjuring ziet er wel goed uit. Misschien toch maar eens een kans gevenā€¦

Zijn best goede films! Vooral deel 1 heeft ook echt hoog cijfer op IMDB; een 7.5. Voor horror is dat echt hoog haha.

1 like

Morgen naar the conjuring! Ben benieuwd, vind the conjuring universe echt top. Enger dan de meeste films. Na de eerste was ik echt zo bang 's nachts hahaha. Verder donderdag naar a quiet place 2, vond de eerste niet heel bijzonder eigenlijkā€¦

Voor volgende week al staan: Tina (de documentaire, love haar) en 2 keer Fast and Furious :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Nice meteen twee keer! :grin:

Jaaa ik kijk er al zolang naar uit! Ga later ook nog een keer met mijn moeder en nog een keer met mijn broertje haha :joy: 4 keer moet genoeg zijn

1 like

Ik ga naar de buurman en buurman film zo :joy:

8 likes

En en en? Haha

The conjuring was goed!! Niet zo extreem eng als de vorige delen, wel gewoon goed eng (ik ben wel een pussy hoor). Er zit wat meer verhaal in dan de vorige delen. En wat ik ook leuk vond is dat ze wat meer focussen op de chemie tussen Ed en Lorraine.

Vond dit wel het beste deel eigenlijk. Goed einde ook.

A quiet place 2 was ook echt top!

1 like

Moet je deel 1 zien voor deel 2?

Ik had 2 gezien en 1 nog niet. Het was soms een klein beetje onduidelijk, maar heb er alsnog van genoten ondanks dat ik 1 nog niet gezien had. Heb 1 erna gekeken, toen viel alles wat beter op zijn plek. Is niet per se nodig dus maar wel aan te raden als je de tijd hebt.

Ja ik ben het hiermee eens @Luzarl