Filmtopic (Deel 1)

Ja ik heb hem weer, ik vind het aanbod ook niet fantastisch maar draag graag een steentje bij

1 like

ik was naar afgelopen weekend naar The Mauritanian, super goeie film en janken aan het einde haha.
ga aankomende zondag naar Old, daar ben ik ook wel benieuwd naar.

@Vaiana ik heb mijn abonnement nooit opgezegd en hou hem nu ook gewoon aan, zijn op zich wel oké films nu en wil ze ook steunen.

2 likes

Oh echt laat, maar ik vond het een goede film. Wist niet zo goed wat ik moest verwachten maar hij was zeker vermakelijk haha! Soms wat grafisch maar goed te doen. Aanrader!

1 like

Ik ben gisteren naar de film Old geweest maar zou hem niet aanraden eigenlijk. Vond alle gesprekken/interactie echt heel onnatuurlijk aanvoelen waardoor ik elke keer niet echt in die film kwam.

Weten jullie of er een pathe storing is? Ik kan mijn tickets niet teruggeven en ben verhinderd

ok gisteren naar old geweest en was inderdaad niet best

Hmm sla Old dan misschien maar over, kijk hem thuis wel ooit.

Ik was naar Meskina. Vond hem leuk! In ieder geval een heul stuk beter dan Zwaar Verliefd.

Net naar The Mauritanian geweest, wat een goede film! Wil nu gelijk meer zien/lezen over Guantanamo Bay, dus als iemand nog een aanrader heeft van een docu of zo…

1 like

Ik ben naar Jungle Cruis geweest in 4DX. Vermakelijke film, hele sterke The Mummy (de Brendan Fraser) versie vibes. En door het 4DX krijg je echt het gevoel alsof je in een attractie zit.

5 likes

Ik ben laatst naar Fast and the Furious 9 geweest, maar wat een drama :joy: De vorige films waren al vrij erg met onrealistische scenes, maar deze film slaat echt alles. Alsof de schrijvers zelf dachten, we maken het ZO erg dat er geen volgende film meer kan komen.

Vanaf het moment dat die ene man 300 keer beschoten werd en zelf al begint te zeggen ‘ik had allang dood moeten zijn, waarom ben ik niet dood?’ zat ik al te facepalmen, maar toen ze naar de ruimte gingen met een fucking auto was het echt gewoon klaar hahaha

3 likes

hahaha ja dit was zoooo’n domme film, moest gewoon lachen af en toe om hoe stom het was.

1 like

Ik ben net naar escape room 2 gegaan, was weer net zo mooi gemaakt als deel 1 en ik denk dat er wel een 3 komt

Ik had hiervan de trailer gezien maar had helemaal niet door dat dit een deel 2 was. Is deze film op zichzelf ook te zien of moet je deel 1 gezien hebben?

Ik denk dat het veel leuker is als je deel 1 hebt gezien want de twee hoofdpersonages en een belangrijk gedeelte van het plot draait om de eerste film

2 likes

Goed om te weten! Zie net dat hij op Netflix staat, ga ik die eerst even kijken :slight_smile:

Er zijn er twee! Deze is het. Die andere is heeel slecht

1 like

Ik heb van de week Run! en Hitman’s Wife’s bodyguard gezien.

Run: goede film, spannend, rond de helft gaat de film wel opeens van 25 naar 100 haha (van 0 naar 100 ook weer niet, vandaar) aanrader!
Hitmans bodyguard: precies wat ik ervan verwachtte, wel een goede actiefilm, maar beetje geforceerde humor en tja. Ik zou er niet heengaan als ik geen unlimited had. Ryan Reynolds is wel zoals altijd jammie.

Hitmans wife duurde veeeeel te lang

1 like

Ja dit gevoel had ik trouwens ook heel erg! Ik zat de laatste 3 kwartier echt een beetje te wachten tot het afgelopen was, dat heb ik niet zo vaak met films.

@Luzarl issie ook eng? veel geweld, bloed enzo of valt dat wel mee en issie gewoon spannend