Filmtopic (Deel 1)

party-gif
Yaaaay donderdag met mijn moeder naar Black Widow! En wat zijn de ochtendkaartjes goedkoop :open_mouth:

7 likes

Ik ga morgen naar Minari, eerste keer weer naar de cinema sinds laaaaaaang en heb er zoveel zin in. Ook zin in een bakje nacho’s met kaassaus :smiley:

2 likes

Vrijdag naar Fast 9, eigenlijk vooral voor mijn vriend. Ik heb gezegd dat hij dan met mij mee moet naar The Purge.

Helemaal zin in om weer is naar de bioscoop te gaan.

1 like

Morgen voor de tweede keer naar F9, dit keer met mijn moeder en broertje. Lekker om 11:45 al, vind 's ochtends of 's middags gaan zoveel fijner en rustiger.

Wanneer gaan jullie meestal?

's middags is lekker relaxed en rustig en heeft mijn voorkeur, maar moet zeggen bij sommige films moet je gewoon in een volle zaal zitten (vaak horror/Marvel) voor the audience experience

Iemand die er al vroeg bij was en Black Widow al heeft gezien?

Ik heb vanmiddag De Slag om de Schelde gezien. Ik vond het een goede film, bleef de hele tijd boeiend! Vond de gevechtsscÚnes wel erg lang duren, ik snap dat dat bij zulke films hoort maar sommige stukken was dan echt 10 minuten aan één stuk door schietende soldaten en dan dacht ik: ja, dit had je ook prima in 2 minuten kunnen doen en dan was het even goed geweest.

Nouja al met al wel een aanrader!

3 likes

Black Widow was goed! Begon een beetje langzaam en de slechterik was meh (maar ja dat zijn bijna alle Marvel slechteriken). Maar love de interactie tussen de personages en de choreografie is chefs kiss. De film kijk je vooral als afsluiting van haar verhaal en om meer over haar te weten te komen.

En om die ene personage uit Falcon and the Winter Soldier te zien.
Ik wil nu door de end credits ook een geelgeruite jas.

Anyways, mannelijke recensenten moeten eens ophouden met janken als een vrouwelijke superheld een film krijgt.

@Foucher

4 likes

ik kijk nu black widow en het is pauze maarrr in de comics is yelena de 2e beste black widow die jaloers is op Natasha en nadat zij bij de avengers aansluit wordt yelena de 1e beste black widow die vaak ingeschakeld word om Natasha uit te schakelen (en heeft zelfs 1x geĂŻnfiltreerd bij de avengers als Natasha) en zijn ze helemaal geen familie (behalve door het blaxk widow zijnde) dus aan de ene kant vind ik het jammer dat dat zo veranderd is

ook had deze film (tot nu toe, miss dat dat zo veranderd) gewoon na captain America: Civil War gemoeten maarja :roll_eyes: ze geven liever een film met vrouwelijke hoofdrollen pas een kans als er geen andere hoofdpersonages over zijn dan dat ze die gewoon op het juiste moment in de tijdlijn zetten

hier sluit ik me bij aan! en ook gewoon verrassend veel diepgang en emotie

2 likes

Ik ga morgen naar Black Widow, heb nog nooit iets gezien of gelezen van Marvel en ik weet amper waar het over gaat, maar ik MOET gewoon naar de bios haha :sweat_smile:

1 like

Ik heb ook Black Widow gekeken. Op zich een leuke film, maar het voelt zo mosterd na de maaltijd. Omdat je de ‘toekomst’ van Natasha al kent.

3 likes

Heb net Cruella gezien!!! Vond hem echt leuk :laughing:

8 likes

Net naar Run geweest, opzich een prima thriller al is het niet echt een origineel onderwerp meer qua films

3 likes

Is dit meer een thriller/actiefilm of toch ook echt horror? Ik kan o.b.v. de trailer niet goed peilen of het iets voor mij is.

Gewoon thriller/spanning, geen horror en ook geen actie

2 likes

OkĂ©. Ja ik zag op meerdere plaatsen ‘horror’ vermeld staan bij deze film, vandaar mijn twijfel. Maar dan denk ik dat ie op mijn lijstje komt! :smiley:

Haha ja vind dat zo stom, zo vaak dat thrillers als horror worden vermeld en dat er dan horror publiek de film gaan kijken en lopen zeiken dat ie niet eng genoeg is :sweat_smile: snap dan echt niet dat die mensen hun film niet beter genre-en

2 likes

Minari was echt heel leuk! Tof sfeertje, goed gefilmd en leuke muziek. Begrijp helemaal waarom het omaatje een oscar heeft gekregen voor haar acteerprestatie! Love ook de mannelijke hoofdrolspeler (Steven Yeun) sinds ik ooit The Walking Dead zag, haha.

Vond het ook heel goed dat er een stukje in zat over Aziatische immigranten die naar Amerika trokken in de jaren ‘70/‘80 en dat de kindjes op zo’n gekke manier omgaan met elkaar. Eerst “ching chang chong heb ik nu iets Koreaans gezegd?” En vlak daarna vriendjes worden en spelen met elkaar. Heel realistisch in beeld gebracht.

Afgelopen week de Purge gezien en De slag om de Schelde. Tweede de betere film, beide wel leuk.

Ik zag wel een trailers van een film die ik graag wil zien, ‘Old’, geregisseerd door M. Shyamalam.

1 like