Filmtopic (Deel 1)

Iemand die Stillwater heeft gezien? Lijkt me ook goed

Ben zondag naar Old geweest, vond het een goed verhaal maar teeering wat een slecht acteerwerk. Vooral die ouders en vooralll die moeder.

Ik ben ook naar Free Guy geweest laatst en inderdaad leuke film! Vooral m’n vriend vond 'm erg leuk

Iemand druk al gezien? Ik ga er vanavond heen! Zag mads mikkelsen, dus ben wel benieuwd

1 like

Ik heb hem nog niet gezien. Deze staat ook nog op mijn to watch list. Tot nu toe alleen positieve verhalen over gehoord.

Ja! Vond m erg goed. Hij heette eerst anders toch?
Edit: ik ken m als Another Round

1 like

Ik ben vandaag naar The Father geweest, en wauw wat een indrukwekkende film. Een vader met alzheimer, waarbij je het proces door zijn ogen beleeft. Anthony Hopkins speelt zijn rol echt fantastisch, een verdiende oscar.

7 likes

Ja, helemaal met je eens! Heb wel een traantje moeten laten.

1 like

Hoe was the ice road?

1 like

Ik ben gisteravond naar The Ice Road geweest en was een beetje teleurgesteld. Vond de actiefilms met Liam Neeson vroeger heel tof, maar de laatste 3 vallen wat tegen.

De film was op zich wel vermakelijk, maar er zaten best veel dingen in waarvan ik dacht dit is dom, ze kunnen beter wat anders doen. En tuurlijk moet de mentally disabled person doodgaan, echt cheap. Ik vroeg mn vriend nog net voordat ze gingen rijden wie het niet zou halen en we dachten beide precies die 2 haha Oh en ik vond Liam een stuk slechter acteren dan normaal? En misschien hadden ze niet veel budget maar die vechtscĂšnes waren af en toe ook een beetje lame haha

Er draaien echt veel toffe films nu trouwens! Normaal komt er in de zomer nooit zoveel uit, maar nu heb ik er nog 6 op mijn lijstje staan. Hebben jullie dat ook haha?

mja eigenlijk wat @nightlife zegt, ik vond het wel vermakelijk, maar het was geen goede film. moest soms ook gewoon lachen om de vechtscenes. er zat wel een rat in, dat vond ik leuk!

Voor de cinevillers: als je van een beetje vreemde films houdt, ga naar Titane!

Draait ook bij pathé!!!

Woensdag naar Respect geweest, een film over het leven van Aretha Franklin. Erg van genoten, verhaal voelde soms wat gehaast maar toch wel erg fan van de films die het leven van een artiest vertellen!

4 likes

Ah, oké!

Ik ben naar Malignant geweest! Echt een vette film.

Een recap van de films die ik in augustus heb gezien:

• Meskina: oprecht veel leuker dan ik dacht, het blijft een clichĂ© Nederlandse film (en dan gericht op Marokkaanse cultuur, leuk als je daar op een of andere manier mee te maken hebt) maar ik vond hem grappig en een leuke verhaallijn, lekker feministisch

• Escape Room Tournament of the Champions: leuk, had deel 1 niet gezien dus miste wel wat connecties denk ik maar werd ook wel weer duidelijk gemaakt in de film, wel een beetje fake allemaal dus voor mij niet eng maar wel vermakelijk

• Jungle Cruise: 3d voegde echt niets toe, ik hou niet zo van dit soort films (Disney, sorry) maar wel erg mooi gemaakt en het verhaal boeide me uiteindelijk wel, ook lekker wat moderne aspecten

• Stillwater: vond ik super goed, heel realistisch, ook het einde tot mijn lichte teleurstelling

• After we fell: geen bal aan, vooral veel seks scĂšnes waar de meiden van 14 in de zaal natuurlijk om bleven giechelen want oehhh, saai verhaal en was de vorige films vergeten waardoor ik het einde ook niet begreep

Volgens mij komt er nu best een leuk programma aan, dus ben benieuwd!

6 likes

Ik ga morgen naar de veroordeling, benieuwd naar

Mijn recap:

Stillwater: erg goed, aanrader

Luizenmoeder: leuker dan verwacht, maar wel gwn luizenmoeder dus daar moet je van houden

Niks vreemds aan: heerlijke nederlandse romcom, lekker bullshit, niks mis mee

Free guy: top, aanrader

Suicide squad 2: top, aanrader

Escape room 2: top als je 1 hebt gezien, anders idk

Hitmans wife bodyguard: leuk maar duurde echt te lang

Meskina: prima, leuk

9 likes

Blockbuster seizoen gaat (eindelijk) een beetje beginnen, met Dune en No Time To Die :sunglasses:

3 likes

Zullen we dit erin houden? Hahaha leuk om te doen en om te lezen vind ik

4 likes

Ja!!

1 like