Filmtopic (Deel 1)

3 films gezien afgelopen week: jungle cruise 4d, escape room en die nieuwe hitman’s bodyguard. Alle drie geen topfilms maar wel gewoon heel vermakelijk. Jungle cruise is echt een ideale film om in 3d te zien. Escape room erg spannend, acteerwerk niet top. Hitman’s bodyguard vind ik gewoon grappige films en love ryan reynolds.

Ik ook! En met een supersterke boodschap.

Ik heb In The Heights gezien, wat een vreselijke film. Ik hou echt van musical maar dit ging me echt te ver

Ik ben naar free guy geweest, visueel echt suupertof, het verhaal is ook leuk. Aanrader!

4 likes

Ja hallo, Escape Room: Tournament of Champions was echt een prima film (vond sowieso die eerste ook de beste escape room film van de velen die ik had gezien)

1 like

Ja een top deel 2!

1 like

Is dat een horrorfilm of meer spannend/actie?

Heel veel spanning :joy:

1 like

Ik ben gisteren ook geweest. Leuk verhaal. Meestal is bij dit soort films of het ingame verhaal interessant of ‘het echte leven’, maar nooit allebei. Maar dit is de uitzondering die de regel bevestigt, waarbij beide verhalen pakkend zijn en ook echt worden afgerond.

Er is trouwens een sequel aangekondigd. Ik weet niet of ik dat echt nodig vond, maar ik wacht het gewoon af.

1 like

Ik ben dit weekend naar Sweat geweest, Poolse film over een ongelukkige fitnessinfluencer. Had niet echt verwachtingen van tevoren maar vond hem echt wel goed en vermakelijk eigenlijk!

Voor de film draaiden ze trouwens de trailer van Lapsis en daar ben ik ook wel benieuwd naar!

5 likes

Ik ben naar niets vreemds aan geweest, hele leuke film

Ik ben naar Free Guy geweest en ik vond hem echt zo leuk. De hele film hardop gelachen. Echt een flutverhaaltje verder, maar ik vond hem zo grappig dat ik daar wel doorheen kon kijken.

6 likes

Inderdaad echt leuke film!! Ryan reynolds is zoo leuk en grappig

Ik wilde het net posten. Zo hard gelachen! En die cameo was heel grappig.

ik ga zondag naar free guy, krijg er echt zoveel zin in door jullie!

Ja hij is zo leuk en visueel echt zo enorm vet

1 like

Net terug van free Guy, heel leuk, makkelijke, vermakelijke film. Aanrader! :ok_hand:

Ja, die heb ik ook net gezien! Echt een heel leuke film, mega grappig en een leuk onderwerp. En Ryan Reynolds natuurlijk, altijd goed.

1 like

Ik ga zo naar Free Guy in 4d, ben echt heel benieuwd haha

jaaa ik vond free guy echt heel tof!

ga vanavond naar the ice road, ik verwacht er niks van, heb gewoon zin in domme actie.

1 like