Ik ben hier ook zo benieuwd naar! Helaas draait hij niet in mijn Pathé, maar ga er denk ik nog wel voor naar een andere stad.
En in het weekend dat Bond uitkomt. Hoop dat het rustig gaat verlopen. Wij krijgen nu extra diensten om mensen te controleren buiten. Maar weet nu al dat we agressieve reacties gaan krijgen. Sommige bezoekers vinden het al ‘onzin’ om online kaartjes van tevoren aan te schaffen, laat staan dit. Hopen dat het goed gaat
Is er iemand die wel eens in helmond naar de pathe gaat?
Zojuist naar Candyman geweest, ik vond zijn vorige films (get out, antebellum & us) wel een stuk beter, maar vond dit ook een prima goede film! En zoals altijd, krachtige boodschap.
Ben nu wel bang om in een spiegel te kijken
Yes, regelmatig
Wordt James Bond niet weer verplaatst? Had zoiets gelezen
Hmm wij hebben nog niks gehoord over een verplaatsing. Voor zover ik het weet komt hij zelfs eerder uit in Nederland (30 sept) dan in de VS (8 okt).
Edit: zag mijn post en idd Testen voor Toegang is 5 dagen vóór de première op de 25e. Maar vooralsnog niks verplaatst dus
Ik dacht misschien wil iemand een x samen gaan of met meerdere mensen?
Nee, première is gepland.
Voor Bond wordt er naar UK gekeken en daar lijkt hij ook gewoon uit te komen
Oeh nice!
Is iemand al naar the Night House geweest?
Ik heb Dune gezien. Het is visueel heel mooi. En muziek is ook geweldig. Ik had ook echt niets anders van Hans Zimmer verwacht.
En ik vond het leuk om heel veel bekende acteurs te zien. Echt een feest van herkenning
Qua verhaal voelt het wel echt als een deel 1 van 2. Dus ik hoop dat deel 2 ook gemaakt gaat worden want het begin is zeker goed.
.
Ik ben gisteren naar The Courier geweest, gaat over een Britse zakenman die gaat spioneren in de Sovjet Unie in de jaren ‘60. Geen heel lichte film, maar ik vond hem heel goed! Ik zou hem zeker aanraden.
Ik ga straks (eindelijk) naar Don’t Breathe 2!
Ik heb die film laatst ook gezien. Interessante en best goede film. Ik vond het op het einde alleen wat snel gaan allemaal.
Ik heb net queenpins gezien, heel leuk!
Vond ik ook! Ik vond het ook best schokkend allemaal omdat de film zelf verder best gemoedelijk was. Had toch gehoopt op een goede afloop voor iedereen daardoor haha
Gisteren naar Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings geweest. Was echt een toffe film! Vernieuwend genoeg dat het niet als de zoveelste Marvel film voelt, maar ook wel genoeg hints naar een vervolg waarbij er weer mensen samen komen. Vond de trailer niet geweldig, maar het heeft me echt positief verrast waardoor ik al helemaal excited ben voor Eternals binnenkort.
Heb voor aankomende zaterdag Dune gereserveerd en voor de week erna No Time To Die Echt leuk dat er weer zoveel grote films in de bioscoop aankomen.
Vandaag een bioscoopdagje gehad en twee films gekeken. Eerst the father. Een hele mooie kleine film met o.a. Olivia Colman en Anthony Hopkins. Het zet je af en toe op het verkeerde been, maar dat hoort bij de verhaallijn. Ik vond de interieurs van de appartementen echt heel mooi. Leuke bonus.
Daarnaast heb ik Druk gezien een Deense film over 4 vrienden/collega’s die een beetje in een sleur zitten en dit proberen te doorbreken. Ik snap wel waarom het beste buitenlandse film heeft gewonnen. Het is een drama, maar ook grappig. Goed geacteerd en echt wel invoelbaar hoewel mijn leven totaal anders is.
Beide films zou ik echt aanbevelen. Ik heb wel weer een leuke middag/avond gehad.
zo wat een slechte film was dat zeg. Hoe vond jij hem?