Filmtopic (Deel 1)

Ik heb die film laatst ook gezien. Interessante en best goede film. Ik vond het op het einde alleen wat snel gaan allemaal.

Ik heb net queenpins gezien, heel leuk!

1 like

Vond ik ook! Ik vond het ook best schokkend allemaal omdat de film zelf verder best gemoedelijk was. Had toch gehoopt op een goede afloop voor iedereen daardoor haha

1 like

Gisteren naar Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings geweest. Was echt een toffe film! Vernieuwend genoeg dat het niet als de zoveelste Marvel film voelt, maar ook wel genoeg hints naar een vervolg waarbij er weer mensen samen komen. Vond de trailer niet geweldig, maar het heeft me echt positief verrast waardoor ik al helemaal excited ben voor Eternals binnenkort.

Heb voor aankomende zaterdag Dune gereserveerd en voor de week erna No Time To Die :heart_eyes: Echt leuk dat er weer zoveel grote films in de bioscoop aankomen.

6 likes

Vandaag een bioscoopdagje gehad en twee films gekeken. Eerst the father. Een hele mooie kleine film met o.a. Olivia Colman en Anthony Hopkins. Het zet je af en toe op het verkeerde been, maar dat hoort bij de verhaallijn. Ik vond de interieurs van de appartementen echt heel mooi. Leuke bonus.

Daarnaast heb ik Druk gezien een Deense film over 4 vrienden/collega’s die een beetje in een sleur zitten en dit proberen te doorbreken. Ik snap wel waarom het beste buitenlandse film heeft gewonnen. Het is een drama, maar ook grappig. Goed geacteerd en echt wel invoelbaar hoewel mijn leven totaal anders is.

Beide films zou ik echt aanbevelen. Ik heb wel weer een leuke middag/avond gehad.

10 likes

zo wat een slechte film was dat zeg. Hoe vond jij hem?

Ja ik had er veel meer van verwacht… echt stom. Vond 1 zo goed. Dit was echt een raar plot haha. Vind die blinde man wel een goede acteur.

4 likes

Ik heb net kaartjes voor vrijdag gekocht voor de nieuwe Bond!

5 likes

Gaan jullie nog NFF films zien? Ik ga vanavond naar (r) evolutie

Oh deze film lijkt me ook echt leuk. De trailer doet me aan de serie Good Girls denken

Ja was leuk!!!

Heb net Dune gezien en was visueel een spektakel, maar qua verhaallijn matig. Misschien ook omdat het een opbouw is hoor, maar voelde als een prachtige bubbel met weinig inhoud.

2 likes

Ik ga zondag naar No Time To Die! Ben benieuwd

6 likes

Ik heb hem dinsdag gezien en vond hem heel tof. Hij hangt wel veel meer op romantiek dan eerdere bond films

1 like

Ah nice! Ik ben niet perse heel erg van de actiefilms verder dus daar kan ik wel mee leven haha

@Calypso ah wat jammer! Misschien kan je met iemand van het forum? Of alleen naar de bioscoop, kan ook heel chill zijn! Date met jezelf :ok_hand:t2:

1 like

Ga alleeeeeen! Je kan toch niet tijdens de film praten

4 likes

@Calypso idd! Ik ga vaker alleen naar de cinema dan met iemand (deze week 3 keer gedaan haha), niks raar of ongemakkelijk aan!

4 likes

Ik heb No time to die gezien. Als een niet-Bond fan vond ik het een prima film. Je hebt van die klassieke bond momenten, maar ook gelukkig moderne elementen. En mooi einde van de run voor Daniel Craig.

1 like

Ik ben naar Dune geweest en vond hem echt top! Supergave beelden, toepasselijke muziek en geluidseffecten en een goede cast. Het was wel duidelijk part 1 of 2, maar er gebeurde naar mijn idee wel genoeg om de film leuk en interessant te houden. Met de goede ratings op imdb kan ik me bijna niet voorstellen dat er geen deel 2 komt.

Ik zat ook echt in een megazaal die helemaal vol zat en met best wel wat gehypete mensen, dus had echt weer het gevoel alsof er een nieuwe Hunger Games of Harry Potter film was ofzo :heart:

3 likes

Ik ga naar No time to die vanavond. Woehoe, zin in! Kaartjes zijn helaas ongeplaceerd, dat vind ik wel minder.

5 likes