Ja ik had er veel meer van verwacht… echt stom. Vond 1 zo goed. Dit was echt een raar plot haha. Vind die blinde man wel een goede acteur.
Ik heb net kaartjes voor vrijdag gekocht voor de nieuwe Bond!
Gaan jullie nog NFF films zien? Ik ga vanavond naar (r) evolutie
Oh deze film lijkt me ook echt leuk. De trailer doet me aan de serie Good Girls denken
Ja was leuk!!!
Heb net Dune gezien en was visueel een spektakel, maar qua verhaallijn matig. Misschien ook omdat het een opbouw is hoor, maar voelde als een prachtige bubbel met weinig inhoud.
Ik ga zondag naar No Time To Die! Ben benieuwd
Ik heb hem dinsdag gezien en vond hem heel tof. Hij hangt wel veel meer op romantiek dan eerdere bond films
Ah nice! Ik ben niet perse heel erg van de actiefilms verder dus daar kan ik wel mee leven haha
@Calypso ah wat jammer! Misschien kan je met iemand van het forum? Of alleen naar de bioscoop, kan ook heel chill zijn! Date met jezelf
Ga alleeeeeen! Je kan toch niet tijdens de film praten
@Calypso idd! Ik ga vaker alleen naar de cinema dan met iemand (deze week 3 keer gedaan haha), niks raar of ongemakkelijk aan!
Ik heb No time to die gezien. Als een niet-Bond fan vond ik het een prima film. Je hebt van die klassieke bond momenten, maar ook gelukkig moderne elementen. En mooi einde van de run voor Daniel Craig.
Ik ben naar Dune geweest en vond hem echt top! Supergave beelden, toepasselijke muziek en geluidseffecten en een goede cast. Het was wel duidelijk part 1 of 2, maar er gebeurde naar mijn idee wel genoeg om de film leuk en interessant te houden. Met de goede ratings op imdb kan ik me bijna niet voorstellen dat er geen deel 2 komt.
Ik zat ook echt in een megazaal die helemaal vol zat en met best wel wat gehypete mensen, dus had echt weer het gevoel alsof er een nieuwe Hunger Games of Harry Potter film was ofzo
Ik ga naar No time to die vanavond. Woehoe, zin in! Kaartjes zijn helaas ongeplaceerd, dat vind ik wel minder.
Ik ga zo naar The Father, ben benieuwd! Maar geen zin in naast vreemden zitten haha. Ga alleen en er waren alleen nog maar plaatsen direct naast anderen, huilennn
Echt genoten in de coronatijd van de zitplaatsen in de bios. Heerlijk, altijd een stoel om je jas en tas op te pleuren en nooit te dicht bij vreemde mensen met irritante kauwgeluiden of gesnif of gelach.
Dat was voor mij ongeveer het enige positieve aan de pandemie
En @Fukaeri.
Bij Pathé hebben ze nu een overgangsfase waarbij er nu geen mensen direct naast je zitten. Dus dan heb je nog iets meer de ruimte. Er kunnen wel mensen voor en achter je zitten.
Ik wil binnenkort naar de pathé maar ik durf ineens niet meer in mn eentje
Had ik eerder nooit last van eigenlijk
Waarom niet? Misschien helpt het om te beginnen met een wat minder drukbezochte film en niet te lang voor aanvang aanwezig te zijn? Alleen in de zaal zitten terwijl overal mensen kletsen, vind ik soms het enig minder fijne deel aan alleen gaan. Als het licht eenmaal uit is, vind ik het heerlijk! (:
Ik was bij een filmhuis en ik werd omringd door oude grijze hoestende ademende mensen haha