Filmtopic (Deel 1)

In sommige filmhuizen wel want ik ben er vorige week heen geweest in een filmhuis! Jammer dat dat kennelijk niet in elke stad is :frowning:
Ik ga volgende week verhuizen en heb (bewust) nog geen nieuwe baan dus ik ga lekker overdag naar het filmhuis met mezelf, echt zin in!

4 likes

Vandaag naar Venom geweest, vond hem weer leuk!

Mijn recap van sept/okt:

Don’t breathe 2: wel spannend, de oude man acteert weer top, maar vond 1 beter. Beetje rare verhaallijn. :star::star::star:

The father: echt super goed, heel verwarrend soms omdat je het vanuit zijn perspectief ziet maar dat is het hele ding natuurlijk. Wat een acteur is Anthony Hopkins en die eindscéne, wauw. :star::star::star::star::star:

Till death: mwah, leuk als tijdverdrijf maar is t niet waard als je geen unlimited hebt. :star::star:

The night house: super geacteerd en een heel raar sfeertje, vond de hele film wel spannend maar het einde maar gek en beetje afgeraffeld. :star::star::star:

The Addams family 2: tja ik houd van animatie en the addams family dus gewoon prima :joy: maar niet hoogstaand natuurlijk. :star::star::star:

Ron’s gone wrong: leuke feelgood film! :star::star::star::star:

Venom: vond ik heel leuk! Loooove Venom sowieso dus kon niet veel fout gaan bij mij. Leuke verhaallijn ook. :star::star::star::star::star:

8 likes

Ik was vrijdag naar the French Dispatch en hij was leuk!

5 likes

Dit is echt een van mijn favoriete topics. Ik zag ook zo vaak: “ik heb echt goede dingen over deze film gelezen en gehoord!”. Aka, het forum is enthousiast. Ik kan me 9 van de 10x ook gewoon vinden in de recensies hier

4 likes

Ah wij vonden Venom enorm tegen vallen! Het trucje van de eerste film heb je eigenlijk wel gezien en verhaallijn flinterdun. Humor maakte het een vermakelijke film. Grappig dat we dat dan totaal anders zien

1 like

Oeh ik twijfelde tussen deze en Pig maar toch Pig gereserveerd voor morgen! Maar dan ga ik volgende week naar the French Dispatch!

2 likes

Haha ja ik denk dat het echt puur is omdat ik een beetje verliefd ben op Venom :joy: maar de nieuwigheid is er inderdaad af. Ben wel benieuwd naar het vervolg na de midcredits scene

1 like

Jaa vond ik ook! Vond hem wel voor mijn gevoel lang duren, omdat er echt zoveel om te zien is. Je bent de hele tijd heel actief aan het kijken!

1 like

Hoe vond je Pig?

Ik ben gisteren naar Riders of Justice geweest en vond hem echt top! Kwam wel veel geweld in voor dus als je daar niet van houdt zou ik niet gaan maar anders echt een aanrader :slight_smile:

Heeft iemand enig idee hoelang alle films nu gemiddeld draaien in de bios? Ik wil nog graag naar Anne+ maar die draait amper nog. Of is dat wel normaal? Kan het even niet meer bedenken

Wil je naar pathe? Als hij daar stopt met draaien komt er een banner bij met laatste kans

1 like

Ik wilde liever naar een dichterbij huis, maar daar draait die helemaal niet. Dus dan wordt het pathé. Maar er staat nog nie t laatste kans! Dan gok ik er op dat volgende week ook nog wel lukt.

1 like

Ik vond Anne+ sowieso op weinig plekken draaien! Moest er ook voor naar een Pathé, de niet-keten bios in mijn woonplaats en de dichtstbijzijnde Vue hadden de film niet

1 like

Komt vast goed dan!

Ik heb voor morgen last night in soho gereserveerd, ben benieuwd

2 likes

Oh dat klinkt als een logische verklaring! Want het filmhuis draait hem ook niet en de andere bios kinepolis, waar ik heen ga ook niet. Ja in de randstad enzo, maar dat is te ver. En ook niet elke pathé. En de film is nog geen maand uit, snapte er al niet veel van

1 like

Ik weet nog steeds niet of ik daar heen wil of niet. Wil je hier laten weten of het wat is?

Ik ga morgen naar Ghostbusters, heel benieuwd

Ik ben net terug van Last Night in Soho en zal geen spoilers geven, maar ik wil wel even waarschuwen voor mensen die het niet fijn vinden om seksueel geweld te zien. Ik was daar totaal niet op voorbereid en ik vond het heel erg naar. Dus misschien goed om van tevoren te weten :heart:

4 likes

Doe ik!

1 like