Ik ben bij liefde zonder grenzen en heb al in geen tijden zo’n slechte film gezien
Yesss zit nu in de zaal voor Anne+, ben benieuwd
Ik ook!!!
Oh nee haha is die wel leuk slecht of echt vreselijk slecht slecht. Ik ga zaterdag
Nee echt kut. Het slaat echt nergens op. Selma Omari is echt bizar slecht en het hele plot is echt zo ongeloofwaardig. Wij wilden eigenlijk weggaan
Heb je die ja, ik wil of zo met Yolanthe gezien? Die van die bruiloft of zo haha die vond ik dus echt mega mega slecht, is het zoiets?
nu in mn hoofd
Die bitch dus had de audacity, om binnen te komen, in de in de club
Het is denk ik wel leuker als je de serie ook hebt gezien! Omdat je de personages dan al beter kent en de context beter begrijpt
Yess, ben nu halverwege seizoen 2 dus komt goed
Nee niet gezien maar ik denk vergelijkbaar. Hij was gewoon echt niet goed maar als je met vriendinnen gaat is het wel vermakelijk hoor
Hahah en het is in de kamer!!!
Ik heb hem gezien zonder de serie en was prima hoor
Naar welke film zal ik morgen gaan?
- Druk 12:00
- Anne+ 11:30
0 stemmers
Ik kan niet kiezennn.
Echt geen chille tijden maar ja
Ik vond het allebei aanraders, haha. Anne+ voelde voor mij wat laagdrempeliger en vond ik daardoor wel een hele comfortabele film. Druk wat serieuzer, maar ook grappig. Druk vond ik wel net te lang duren.
Het is anne+ geworden! Ben benieuwd
Wat vond je ervan? Ik heb net tickets gekocht voor vrijdag haha
Ja was leuk! Wel echt leuker als je de serie ook hebt gezien denk ik, dus dat zou ik wel aanraden
Mooi! Ja heb ik gezien! Al 2x zelfs vgm haha dus komt goed
ik ga vanavond eindelijk naar the father! Wil ik al zo lang zien. Vrees wel een beetje, want ik kan de laatste tijd best emotioneel worden bij series en films, en ik houd niet zo van huilen in het openbaar.
Oh en ik vind het stom dat anne+ niet in het filmhuis draait!
Práchtige film, echt zo mooi! Ook al gebeurt er de hele film niet zo heel veel, heb toch ademloos zitten kijken. En wat acteert Anthony Hopkins ontzettend goed zeg.
1 traantje gelaten, dus ook een prima resultaat
Ja, ik vind het dus ook heel raar dat die niet in het filmhuis draait. Snap echt niet waarom.