Alles op tafel is toch een letterlijke remake van de Italiaanse Perfetto Sconosciuti?
Ik heb die namelijk al gezien en dan vind ik het eindelijk niet de moeite waard om de film nog eens te kijken in het NL met een andere cast…
Alles op tafel is toch een letterlijke remake van de Italiaanse Perfetto Sconosciuti?
Ik heb die namelijk al gezien en dan vind ik het eindelijk niet de moeite waard om de film nog eens te kijken in het NL met een andere cast…
Klopt, er zijn van dit plot echt heel veel remakes gemaakt, in allerlei landen:
Ja klopt!
Ik vond hem wel heel mooi en goed! Dus wie weet jij ook haha.
Is er iemand al naar Power of the Dog geweest? Trailer was een beetje gek, maar opzich, zitten wel goede acteurs in!
Ik ga in het weekend naar house of Gucci. Ben benieuwd!
Ik ben afgelopen weekend naar ‘The Rescue’ geweest. (Documentaire over de reddingsoperatie van een jeugdvoetbal team uit Thailand en hun trainer die vast zaten in een grot die ondergelopen was met water) Ik vond het echt heel erg indrukwekkend en de docu zat goed in elkaar. Aanrader!
Ik ook! Vrijdag. Zin in
Oeh er zijn nu allemaal films die ik wel wil zien! Misschien dit weekend!
Afgelopen week naar de Wes Anderson film The French Dispatch geweest! Moet je van houden (voor wie Wes Anderson films kent, vage verhalen, maar wel heel anders dan een reguliere films en met mooie beelden). Niet meest makkelijke film though, dus moet je wel voor in the mood zijn.
Ik ken iemand die geweest is, die vond hem goed, maar wel beetje te lang duren (hij is twee uur). Dat je op gegeven moment denkt; ja ik begrijp wel wat jullie willen vertellen.
Ah ja ik ben er inmiddels heen geweest en vond het een prima film! Gaat niet mijn favoriet all time worden, maar ik heb me wel vermaakt tijdens het kijken. Wel een bijzondere film, weer wat anders dan normaal.
Ik ben naar the truffle hunters geweest, vond het echt een vermakelijke film/docu. Wel een aanrader!
Ja die wil ik nog zo graag zien! Maar die draait helaas echt op onmogelijke tijden hier… Lijkt me echt een heerlijk sfeertje hebben!
Dat is helemaal de juiste omschrijving. Die mannen zijn ook echt geweldig en hun band met de honden. Een ontspannen film is het.
Ik heb weer een movie pass en recent een aantal films gezien:
Blue Bayou: 8/10, mooie film, tranen gegarandeerd
Way Down: 6/10, niet boeiend verhaal, overall meh
Alles op tafel: 7,8/10, erg leuke film, leuk verhaal, ik heb de franse versie ook gezien en die vond ik ook erg leuk, las hier dat mensen het einde niet leuk vonden, maar ik vond het wel een prima afsluiting eigenlijk
House of Gucci: 7,5/10, ik vond de aankleding van de film heel mooi en de acteurs goed (alleen Jared Leto wat too much). Maar het verhaal pakte me niet zo. Het duurde lang en ik kon ook niet alles helemaal volgen.
House of gucci heb ik dezelfde ervaring mee. Ik wist helemaal niks van gucci en bij heel veel dacht ik huh hoe zijn we hier nou weer beland. Lady Gaga was wel echt subliem. Ik geef hem een 7.
Ik ben net terug van House of Gucci en vond hem wel heel goed. Kende niks over Gucci (wist zelfs niet dat hij vermoord werd, maar ik kon wel alles prima volgen. Super mooi gefilmd ook en love de outfits, 8/10
Ja, heel goed en heeeel beklemmend. Het is dat ik wist het goed af zou lopen, maar vond het echt lastig om te kijken soms.
Gisteren naar de (natuur) docu ‘The Velvet Queen’ geweest over de sneeuwpanter in Tibet. Echt heel mooi! Zou hem 5 van 5 sterren geven Mooie combinatie tussen prachtige shots van de natuur en de gesprekken/voice-over van de twee mannen die op zoek gaan naar de sneeuwpanter.
Vandaag naar house of Gucci geweest. Ik vond dit de betere Ridley Scott film van dit jaar. Ik vond hem leuk, lang maar wel leuk.