Filmtopic (Deel 1)

Ik zou eigenlijk deze ochtend naar de IDFA film Four Journeys gaan maar mn ticket werd geannuleerd door de nieuwe maatregelen. :cry: Hoop echt dat alle bioscopen deze tijd gewoon doorstaan. Zo kut dit.

Het goede nieuws is wel dat Vitamine Cineville vandaag rond 17.00 uur weer wordt geactiveerd! Tijdens de vorige lockdowns had ik geen cineville dus ik weet nog niet helemaal wat ik me erbij moet voorstellen. Hoop op veel chille films. Heeft iemand hier daar de vorige keer gebruik van gemaakt?

Ik heb vorige week trouwens op de valreep wel nog Persona Non Grata gezien. Ik vind het echt een aanrader! Echt een dramafilm zoals ik een dramafilm graag zie. Goed verhaal, herkenbaar, niet te langdradig, mooie shots, knetterheet hoofdpersonage. 4,5/5

3 likes

Ik vond Vitamine Cineville superchill, stonden echt goede films op, en veel ook. Werkte ook prima qua casten naar de tv enzo

3 likes

Bij pathé krijg je nu een giftcard als je een abonnement hebt. Maar wat moet ik met die giftcard? Ik heb
 een abonnement

1 like

Kan je er geen popcorn of snacks mee halen? Of besteden op pathe thuis?

Anders een vriend(in) keer trakteren

1 like

Het wordt dus idd aan een vriendin geven maar ik hoef hem eigenlijk niet, want die hebben ook allemaal een pas. Ik wil ze eigenlijk mailen dat ze hem mogen houden

Ja volgens mij kun je al deze dingen ermee doen. Ik ben er wel blij mee ook

2 likes

Omg yes ik zie het nu, inderdaad heel veel films! Ik had verwacht dat er per moment 3 beschikbaar werden gesteld ofzo. Wat top dit zeg! :heart_eyes: Ik begin denk ik met Portrait de la jeune fille en feu.

3 likes

Ja ik ben er ook blij mee! Je kan er ook gewoon drinken e.d. mee halen dusja

1 like

Nou als iemand die van mij wil hebben stuur dan maar een dm! Ik koop ook nooit eten of drinken in de bios, dus heb hem echt niet nodig

Ja is echt top! En hele fijne film dat, veel plezier :blush:

1 like

Heb je er al iets mee kunnen doen? Anders dm ik je graag voor meer info :hugs:

Afgelopen week naar ‘Way down’ geweest. Vermakelijke film met een spannend einde!

Ik vond House of Gucci dus echt leuk. Het is een lange zit, maar voelde niet zo. Love de styling en de acteurs.

3 likes

Nou, goed verhaal.
Ik kreeg die cadeaubon binnen en toen stond er op dat hij geldig was tot 5 december, dus ik heb hem vanmiddag opgemaakt aan eten en drinken want ik dacht anders is het zonde. Maar dat was natuurlijk 5 december volgend jaar maar zo goed had ik niet gekeken. :sweat_smile:

6 likes

Hahahaha, ik hoop dat je ervan hebt genoten :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik zat net naar de Pathé agenda te kijken voor komende week en ze hebben zelfs films die om 06:30uur starten. Ik snap het wel vanwege beperkte openingstijden. Ik vraag me af hoeveel mensen dan echt naar de film gaan?

2 likes

Medewerkers zijn er ook niet echt blij mee.
Rond 08.00 is nog redelijk te doen, maar 06.00 is overdreven, je moet dan rond 04.30 opstaan. Vooralsnog is het alleen op zaterdag, hoop ook dat het zo blijft.

Wat de fuuck ik zou ontslag nemen

Whaha niet iedereen heeft zo’n dienst (ik gelukkig zelf ook niet) en we zijn in ieder geval blij dat we betaald krijgen. Maar ja, dit slaat inderdaad nergens op. Hopelijk eenmalig.

1 like

Sing 2 is super leuk, zoals verwacht!