First Dates

Ja zou me niks verbazen. Misschien dat ze daar de tip gaven dat je elke twee seconden haar naam moet zeggen.

Zei hij nou ja of nee? Was mij echt totaal niet duidelijk. Ook daarin vaag

Ja. Hij vond Rozemarijn… Een leuke… Vrouw. En zou Rozemarijn… Nog wel eens willen zien.

1 like

Ohh haha toch wel dus. Ik dacht dat vooral doordat zij zei dat ze hem niet nog een x wilde zien.

Wat praat die Leander raar

Dat dacht ik ook! Een kennis van mij heeft veel van die cursussen gedaan en heeft dezelfde “trekjes”.

Ozan is een oud studiegenootje van mij. Echt heel grappig om op tv te zien. Heb hem vet lang niet gezien. Voelde als een soort inbreuk op zijn privacy dat ik deze date heb gezien haha.

Wow ik herken die Davey gewoon omdat ik hem elke keer wel 2-3 keer per swiperonde tegen kom op Bumble :joy:

2 likes

Echt hè? Slaat echt nergens op deze match :joy:

Haha zoals ie net zat te kijken leek het alsof ie behoorlijk moest nadenken over de vragen die zij stelde. Over zijn vorige huwelijk

Iemand gekeken vandaag? Zo leuk dat er eindelijk weer eens een succesverhaal was!

Ik had n match met hem :joy:

1 like

Met welke van zijn 5 profielen? :stuck_out_tongue:

1 like

Kijkt iemand? Die kerel die lego cadeau gaf en internet haat… :confused:

2 likes

Ohhhh ja ik kan echt niet met dat soort mensen

1 like

Ik vind hem iets minder erg dan de man die zei dat je biseksuelen beter opportunisten kunt noemen.

3 likes

En zijn acceptgiro’s door zijn collega laat betalen en bij zijn moeder wel op internet zit voor legoblokjes?!?

1 like

“ik realiseer me nu pas dat jij niks weet over mij” gast wat denk je dan

1 like

Nou ze weet nu iig dat hij een gekkie is die zijn verjaardag verplaatst vanwege een dieet.

Jan is leuk

1 like