First Dates

Volgens mij was dit topic er nog niet hier, en de Britse versie is nu weer elke avond op tv dus ik vond ‘t een mooi moment om ‘m aan te maken!

Omg ja

1 like

Oh echt? Dat andere was net afgelopen, met dat hotel

Kijkt er iemand nu? Ik vind die oudere man echt sneu die nu voor de 2e keer wordt afgewezen

Ah ja vond hem echt sneu :frowning:

De east endersman? Ja ik ook! Vond hem wel schattig!

Hadden jullie die vandaag gezien met die “”"""“it-girl”"""""? Ik kijk 'm nu terug. Ben nu 2 seconden bezig en vind haar al irritant haha

wow die Tom vind ik echt niet goed gematcht voor Olivia! Olivia lijkt me echt een leuke jonge meid (ze is 18) en die Tom lijkt wel 35+ en is zo veel minder aantrekkelijk :scream: niet dat het alleen daarom draait, maar een beetje op hetzelfde niveau come on

1 like

Fred is echt een knappe man! Met dat grijze haar

1 like

Die twee jongens❤️❤️ Topmatch!

1 like

Heeft iemand de aflevering van vrijdag gezien? Het heeft zo’n leuk einde! :heart_eyes: M’n vriend en ik waren er meteen van overtuigd dat zij samen zouden komen haha.

Hahahahaha dit was echt plaatsvervangende schaamte, zo sneu voor die jongen. Vond het echt een schatje.

En dat stel dat allebei vechtsport deed had ik wel bij elkaar verwacht!

1 like

Is de Nederlandse First Dates eigenlijk al weer eens begonnen?

Ik zag vandaag dat het in november weer komt!

En gisteren die aflevering… Geen woorden voor. Iemand in mijn omgeving opperde dat het vast aangedikt zou zijn met alle reality tv en daardoor niet helemaal waar. Wat denken jullie? Zelf vind ik het echt onzin.

1 like

Ik heb een haat/liefdesrelatie met dit programma. Soms word ik er heel blij van en soms heel verdrietig (moet bijna iedere aflevering huilen haha). Al die ellende die mensen meemaken.

Ik wil me trouwens opgeven voor de Nederlandse versie! Alleen vind het doodeng.

4 likes

@monkeyslut Jaaa doen!

1 like

Doen!!! Ik heb trouwens precies hetzelfde, als je ziet dat het klikt en ze hebben het zo gezellig word ik echt gelukkig. Alleen soms vertellen ze zulke zielige dingen, vooral met de bejaarden heb ik het snel, dan begin ik gelijk te huilen

1 like

Haha ja ik ook met de oudjes. Die man waarvan zijn vrouw serieus in zijn armen gestorven was, omg mijn hart :cry:

Jaa I can’t :sob::sob::sob: maar door die oudjes heb ik wel altijd het vertrouwen dat echte liefde bestaat :heart:️:heart:️

1 like

Ja! Behalve die vrouwtjes waarvan hun man is weggegaan voor een jonger iemand :persevere:. Maar sowieso vind ik de oudjes het leukst want die hebben echt de grappigste gesprekken :joy:

4 likes