First Dates

Oké ik spring er net in, maar wéér een (toekomstige) coach…

1 like

Wow kijkt iemand? Deze afwijzing, omg haha. ‘‘Ik heb het idee dat jij meer bij mijn oude ik past dan bij mijn nieuwe ik’’ En dan verpakt in allerlei beledigingen hahaha dit was echt een typisch zelfzorgtype (@Eddie)

6 likes

Deze timmerman is wel echt hilarisch :heart:

1 like

Hoezo is iedereen in first dates een (life) coach

3 likes

Oh jij zei het ook al

Ik vind de date van Sven en het meisje (ik ben haar naam vergeten) heel lief. Ik hoop dat dit wat wordt.

1 like

Jaa echt een goede klik. En een prille relatie dus!
Als puber was ik ook echt altijd verliefd op zulke jongens.

1 like

Ja, echt leuk! Haha, ik ook. Het was voor mij ook vooral een soort herkenning van mijzelf een aantal jaar geleden en ik weet zeker dat ik hem toen ook heel leuk had gevonden.

1 like

Oh jongens Ed en zn criminologie, ik geloof het gewoon bijna niet :no_mouth:

Kijkt iemand?
Wat zei die man nou over dat ie een haring bij zich had? Was dat serieus of een grapje?

Ja, ik! Ik denk dat hij nog wel serieus is ook. Hij had het zelfs over gekoeld meegenomen en alles :joy:

Ja ik snapte er niks van, want hij moest best lachen en zij ging er serieus op in :joy: geen verrassing dat zij het geen match vond.
Afgelopen week (volgens mij gister?) Was er ook zo’n jongen die bonbons mee had en ze niet gaf. Vond ik ook zo apart

Hahah heb die date wel gezien, maar niet dat hij ze niet gaf. Super vreemd. Alhoewel… ik zou m’n chocolade ook niet af willen geven :smirk:

Haha die Gerben was echt vorige week nog bij Lang leve de liefde :joy:

3 likes

Ik zocht dit topic om hetzelfde te zeggen haha

Komt wel een beetje bijzonder over omdat het zo kort na elkaar wordt uitgezonden.

Hoezo pusht dat meisje van vandaag dat hij moet betalen en dan vervolgens zegt ze ja nee ik voelde geen klik. Ik vind dat echt zo niet chique

2 likes

Leuk met je date 10 minuten over koriander praten.

3 likes

Wat een aparte naam, Diddy

1 like

Hahaha nouja ze moet toch ergens over praten? Vind t maar een zoutzak die knul