First Dates

Ga jij nog meedoen eigenlijk?

Dat is snel!!

@Trenchcoat Ohh, heb je ook meegedaan uiteindelijk? Ben niet altijd aan het forummen dus dat is dan langs me heen gegaan.

@Negativ

Nee! Ze krijgen ook echt heel veel aanmeldingen binnen. Vrienden van mij die zich ook hebben opgegeven (en in de uitzending zijn gekomen) werden soms zelfs een jaar later opgebeld of de situatie nog hetzelfde is. Maar als ik zie wat voor mensen ze op tv laten komen, dan denk ik wel eens ‘blij dat ik daar niet zit’ :joy:

5 likes

@Oprah @Keaton
Mestreech is neet breid mer Mestreech is laaaank :crazy_face:

1 like

Hmmmm misschien is het een parksjtad grapje dan :speak_no_evil:

Dat plaatje :joy::joy::joy:

1 like

Elke keer stuk als ik dit zie HAHAHAHA

1 like

Comedian guy heeft nog een lange weg te gaan met zijn cursus.

7 likes

Zo deze vrouw is 41 en heeft echt 0 rimpels. Als ze zou zeggen dat ze 31 was zou ik het ook geloven

4 likes

Haha ja omg zo slecht. Kan niet anders dat hij in élk gesprek binnen een minuut een flauw grapje over z’n naam maakt.

1 like

Ik vind Pascale echt zo iemand die zegt dat ze ‘lekker direct is’ terwijl ze eigenlijk gewoon een beetje gemeen is. En ik snap ook niet waarom ze meedoet als ze binnenkort gaat emigreren?

1 like

Vindt altijd zo stom dat vrouwen de man laat betalen terwijl ze hem niet meer willen zien? Dan quasi noncha zogenaamd splitten voorstellen. Sta er dan ook echt op om te splitten.

3 likes

Gohhhh weer zo’n meid die niet tegensputtert als een man wil betalen om hem vervolgens af te wijzen :woman_facepalming::woman_facepalming:

1 like

Ik vond haar sowieso niet zo leuk overkomen. Toen ze vroeg wat voor werk hij deed en hij gaf antwoord zei ze oh ok. Helemaal niet verder vragen ofzo

1 like

Deze vrouw uit Limburg… Dat gegiechel :cold_face:

4 likes

Ja echt… ben je met de auto? Ja hihihihihihihihihihihihihihihihihihihi

5 likes

Maar ze heeft hem ook echt 0 seconden aangekeken.

Mijn god, volgens mij vind hij het wel leuk gelukkig

Zo onzeker wat irritant dat gegiechel

1 like

Dat gegiechel, MIJN GOD wat irritant

Wat een irritante studenten :see_no_evil:

1 like