First Dates

Je kwam leuk over hoor! Maar er leek al wel een hintje gegeven te worden dat de date niet helemaal geslaagd was misschien. Jullie fragment zat precies na dat zinnetje van de voice over die zegt en bij anderen gaat het mis (weet niet wat ze precies zeggen, maar zeg maar de NL variant van ‘some will crash and burn’). En daarna shot van jullie waarin het beetje stil is en hij aan jou vraagt ‘Nou eh, wilde je nog iets aan mij vragen?’ Haha. Hoop voor jou dat het leuker was dan het leek.

Hahahahha ja ik zag het ook :joy::joy::joy: dit was ook echt de eerste twee minuten van de date, maar de alcohol sloeg een beetje in en ik was bang dat ik ging ratelen :joy:
Ik vind het echt hilarisch

2 likes

Ik kijk nu de aflevering van woensdag terug. Misschien was het al gezegd, maar die oudere mevrouw heeft ook een ‘aflevering’ in daten op oudere leeftijd van de Volkskrant (op instagram, 4 september)! :smiley:

Ah ik vind in deze aflevering zo’n leuk koppel zitten (meisje met lippiercing, jongen met donornier). Allebei komen ze heel lief over

5 likes

Ik ben een beetje jaloers op haar voorkomen en uitstraling. Hoop dat het wat wordt!

2 likes

Oei deze kale man met tattoos…

Die gast is knettergek, met zijn kabouters. Wat een geduld heeft die vrouw.

1 like

Holy guac. Ik dacht eerst dat het Herman den Blijker was. En vervolgens vond ik het een beetje lullig en bijna discriminerend dat er alleen bij hem ondertiteling wordt gebruikt! (Ik kijk die via npostart.nl) Alsof hij niet te verstaan is of een heel heftig dialect spreekt?

1 like

Ja dat vond ik ook wel opvallend. Een groninger wordt ondertiteld maar een limburger niet? :woman_shrugging:

@Nachtburgemeester

Hahaha oh joh, ik verstond het gewoon prima. Ik ben knetter-Rotterdams, dus echt wel een ander accent.

Blijf het alleen zo vreemd vinden die keuze om hem nou juist wel ondertiteling te geven, maar een hoop anderen niet die misschien een heftiger accent zouden hebben

1 like

Ik heb een paar afleveringen gemist maar nu zit ik er weer klaar voor :smiley:

Die sportmensen-date is echt leuk, ik hoop dat het wat wordt.

Zij ziet eruit als eind 30…

M’n vriend vond de billen van de sportmeid ook wel wat :joy:

4 likes

Hoe is zij 28???

4 likes

Neeeeeee die man die nu gaat pielen met spaar- en betaalrekening… maae Coco vindt het niet erg gelukkig.

2 likes

Coco zoekt iemand die helemaal perfect is… Nou Coco, begin zelf even met rechtop zitten. Praten we daarna verder. :expressionless:

2 likes

Ik dacht bij bijna alles wat ze zei ehh is dit nou serieus

1 like

Ja en tegen die barman DAT WIST JIJ NIET HE
oke meid

2 likes

Ik kijk nu terug.

Zo, wat ie niet moet hebben is… een hele waslijst. Als ik één ding zie wat niet goed is, dan wil ik meteen wegrennen.

Okee! Dat belooft wat.

Het ene moment denk ik van al die mensen “nou, je doet het toch maar, een blind date op tv! Superstoer! Zou ik niet durven!”

En het andere moment zegt er weer een “ja, ik ben een leuk spontaan mens, hou van gezelligheid, ben heel sociaal ja ik zoek wel iemand die altijd in is voor een feestje, ja ik hou niet van saaie stille mensen”

En dan denk ik weer “yo bescheidenheid siert de mens, maar oké je kan ook op de nationale televisie uitgebreid verkondigen hoe fantastisch je jezelf vindt” :roll_eyes:

1 like