First Dates

Shit, net eerste paar minuten gemist. Ben heel benieuwd @Luzarl

1 like

Ik kom pas de 17e als het goed is hoor

Dat wist ik! Maar was wel benieuwd naar een klein stukje

1 like

Ik ben ook benieuwd en doodsbenauwd

Als iemand me ziet film me aub

Wat ik heb gezien was leuk hoor! Je kan het over een uurtje ofzo misschien wel terugkijken!

1 like

Hahah pfff ja dat ga ik zeker doen

Ik dacht dat ze ‘heb je ook Tinder’ i.p.v. ‘heb je ook kinderen’ vroeg. Ze praat wel echt vaak met haar mond vol, jezus

3 likes

Hier ook (allebei)!

ahh hij glimlacht de hele tijd. Heel schattig. Zij vind m niet zoveel denk ik.

Wat reageren zij koeltjes op elkaar… die mannen.

Ja ik vind die horecaman ook wel érg strak gespannen staan.

3 likes

Hij doet wel zn best nu haha.

1 like

Ik vond hen ook een perfecte match!

1 like

Haha wat spannend! Lijkt me doodeng. Als het niet uitgezonden zou worden had ik me ook opgegeven, een blind date lijkt me echt leuk een keertje.

2 likes

Gewoon doen

Je kwam leuk over hoor! Maar er leek al wel een hintje gegeven te worden dat de date niet helemaal geslaagd was misschien. Jullie fragment zat precies na dat zinnetje van de voice over die zegt en bij anderen gaat het mis (weet niet wat ze precies zeggen, maar zeg maar de NL variant van ‘some will crash and burn’). En daarna shot van jullie waarin het beetje stil is en hij aan jou vraagt ‘Nou eh, wilde je nog iets aan mij vragen?’ Haha. Hoop voor jou dat het leuker was dan het leek.

Hahahahha ja ik zag het ook :joy::joy::joy: dit was ook echt de eerste twee minuten van de date, maar de alcohol sloeg een beetje in en ik was bang dat ik ging ratelen :joy:
Ik vind het echt hilarisch

2 likes

Ik kijk nu de aflevering van woensdag terug. Misschien was het al gezegd, maar die oudere mevrouw heeft ook een ‘aflevering’ in daten op oudere leeftijd van de Volkskrant (op instagram, 4 september)! :smiley:

Ah ik vind in deze aflevering zo’n leuk koppel zitten (meisje met lippiercing, jongen met donornier). Allebei komen ze heel lief over

5 likes

Ik ben een beetje jaloers op haar voorkomen en uitstraling. Hoop dat het wat wordt!

2 likes