First Dates

Ah ik ben ergens wel blij om dat te horen!!! Dat hij veel gemeender over komt in t echt. Ik zal proberen minder te cringen tijdens het kijken :wink:

Ik vind dit een onverwachte match, ik ben benieuwd hoe ze het zelf vinden haha

1 like

Dat wat “ouder” stel? Ik ook…
Vind deze twee wel een beetje vreemd, denk dat hij haar niks vindt.

Nee die jongere. Ik vond hem in het beginfilmpje niet echt alternatief overkomen en bij haar was die indruk er gelijk wel.

1 like

Aahh leuk dat ze allebei Portugees spreken!

1 like

Een paardenmeisje en een karper boy

2 likes

Met een tinderfoto met een karper in z’n armen

2 likes

Ik vond die Caio echt leuk en overweeg om hem een bericht te sturen, maar ik kan hem niet eens vinden op social media.

1 like

Oh sorry dat snap ik!! Ik heb zelf niet echt één favoriet hoor

Compleet mee eens, niet alleen all inclusive, maar ook gewoon echt 15 of 16 keer al gedaan. Wow.

4 likes

Wie kijkt er? De knetterdel. Dit moet een grap zijn toch?

6 likes

Ik weet precies wie je bedoelt haha

Ik heb echt kortsluiting door hem whaha!

Knetterdel. Bedacht. Als werk. I have no words.

1 like

Wat een verschrikking was dat! Zij kreeg geen seconde ruimte om haar mening te geven ook??

Hij heeft zelfs een lied op Spotify, de knetterdel. Knettergek.

Omg ja ik vond hem zo irritant en onbeschoft.

Inderdaad, behoorlijk wat respect voor haar geduld!
Ik moest al helemaal lachen aan het einde, want ze hoefde nu niet eens beleefd te bedanken voor een tweede date (wat ze vast HEEL netjes en lief had gedaan) omdat die gast al compleet had besloten dat hij het “gewoon gezellig” was en zij dat ook sowieso vond.

@Luzarl ben je eigenlijk vooraf aan de opnames langs gekomen voor een selectiegesprek oid of is die match enkel op basis van papier gegaan?

Op basis van tien telefoongesprekken denk ik wel! Maar ik heb heeeeeel lang getwijfeld, misschien als je zeker weet dat je mee wil doen je maar drie keer met elkaar belt?