First Dates

Haha mijn eerste indruk was ook ‘ugh wat een kwalletje.’ Ik ben pas bij het voorstelrondje en hij neemt zichzelf echt veel te serieus.

1 like

Dit is vast al 100 x gezegd, maar ik word echt bijna agressief van Sergio. Dan niet alleen door die verschrikkelijke dooddoeners die hij er telkens uit gooit, maar ook hoe gemaakt hij met echt elke gast is. Ik zou niet weten hoe ik op hem zou reageren als ik mee zou doen. Hij maakt alles zo ongemakkelijk.

Telkens als ik het kijk vertrekt m’n gezicht gewoon als hij weer eens iemand begroet.

Zo. Dat is eruit! Sorry Sergio

8 likes

Helemaal mee eens. Ik wil weer Engelse afleveringen!

2 likes

Jaaaaa! Ik ook!!

Ik moet wel zeggen dat ik het superleuk vind om de Nederlandse versie te kunnen kijken. Ik woon zelf in t buitenland, dus op een of andere manier voelt dat dan lekker dichtbij als ik mee kan kijken online. Ik denk ook telkens dat het hartstikke leuk zou zijn om een bekende te zien! (Dus kuddos to you @Luzarl , al ken ik je niet persoonlijk, vond het zo tof om een FFer te zien!!)

2 likes

Ah ik ben ergens wel blij om dat te horen!!! Dat hij veel gemeender over komt in t echt. Ik zal proberen minder te cringen tijdens het kijken :wink:

Ik vind dit een onverwachte match, ik ben benieuwd hoe ze het zelf vinden haha

1 like

Dat wat “ouder” stel? Ik ook…
Vind deze twee wel een beetje vreemd, denk dat hij haar niks vindt.

Nee die jongere. Ik vond hem in het beginfilmpje niet echt alternatief overkomen en bij haar was die indruk er gelijk wel.

1 like

Aahh leuk dat ze allebei Portugees spreken!

1 like

Een paardenmeisje en een karper boy

2 likes

Met een tinderfoto met een karper in z’n armen

2 likes

Ik vond die Caio echt leuk en overweeg om hem een bericht te sturen, maar ik kan hem niet eens vinden op social media.

1 like

Oh sorry dat snap ik!! Ik heb zelf niet echt één favoriet hoor

Oh die oudere vrouw is echt alles wat ik niet wil zijn :grimacing: GTST, all inclusive naar Turkije, elektrische fiets.

Dat jonge stel is echt schattig samen. Als ie wat ouder was geweest wilde ik wel met hem op date.

3 likes

Compleet mee eens, niet alleen all inclusive, maar ook gewoon echt 15 of 16 keer al gedaan. Wow.

4 likes

Wie kijkt er? De knetterdel. Dit moet een grap zijn toch?

6 likes

Ik weet precies wie je bedoelt haha

Ik heb echt kortsluiting door hem whaha!

Knetterdel. Bedacht. Als werk. I have no words.

1 like

Wat een verschrikking was dat! Zij kreeg geen seconde ruimte om haar mening te geven ook??