Pfff Melisa felle nel.
Zo inderdaad doe ff rustig joh
Haha wat zei die vrouw nou? ‘Niet zo kijken anders voel ik me al in m’n stringetje staan’?
Ja verstond het ook niet maar zoiets??!!
Saampjes?
Een vriendin van mij liet trouwens weten dat je via de website een date met een van de daters uit het programma kunt aanvragen, voor de geïnteresseerden.
Ze had het er in de zomer kort over maar ze gaf aan dat ze er in november een video over plaatst.
Deze dames…
Ik verbaas me vooral over het feit dat die roodharige vrouw pas 33 is.
En dat er eentje “ambtenaar” is
Wat een rare aflevering zo chaotisch gaat het nooit
Mannen met kettingen
Niet zomaar een ketting he, wel 1 uit Nepal! En die dan ook nog zelfgeschreven ‘gedichten’ voordragen
‘Ik ben een creatief knulletje’

De lach van die eerste meid is precies hetzelfde als van dat meisje met de groene jurk afgelopen week
Nog heel even over Nina van afl van donderdag, die dj/schrijver. Ik vond het heel raar dat ze zei “ik val op mannen en vrouwen, het gaat bij mij om innerlijk. Ik kan eh… zelfs op een transgender vallen” Ehhh que?! Heeft ze zelf niet door hoe stom dat is om te zeggen?
Viel mij ook op ja! Maar ik dacht dat ze het door de zenuwen zo zei en bedoelde dat dat voor haar geen enkel probleem zou zijn.
Ik ga er zometeen een hoop terugkijken. Heb hier op de achtergrond gegeten in augustus en ben benieuwd of ik mezelf kan spotten haha.
Kijkt er niemand?!
Ik kijk! Ik vind het tot nu toe een beetje saai
lekker 3 zoenen
Haha huh, ze heeft dus haar eigen naam bedacht