First Dates

Het gesprek is ook wel redelijk ongemakkelijk.

Ze gaat echt serieus niks eten?

2 likes

Ze is geen soepmens

Had ze vooraf een idee dat dit concept in een restaurant is?

4 likes

Ik kan echt niet met dit soort mensen, waarom lust je niks het is fucking eten PROEF dan tenminste iets

HEH?!

Nee, ik vind ze ook niet echt een match. Ik zou dan ten minste vragen of ze iets bij elkaar kunnen maken om te eten. Waarom ga je dan opeen date in een restaurant :thinking:

Wat is Pim KNAP edit: heet ie wel zo?

1 like

Wooow ik kijk nu die aflevering van vandaag terug maar dat meisje wat niks eet, dat lijkt me echt lastig. En superongemakkelijk dat ze dan die jongen die aan het eten is gewoon zo op z’n vingers aan het kijken is :")

Kijkt iemand nu? “Die kip is toch al dood” :thumbsup:

5 likes

Ze heeft nog nooit van Almere gehoord?!

2 likes

Ja en hele tijd dat terugkomen op etiquette en de zachte g die “echt uit moest van mijn ouders” :roll_eyes:

1 like

Ik kende die Kristel ergens van, heeft iemand opgelet waar ze vandaan komt?

M’n vriendinnen hebben me opgegeven :sob:

2 likes

Ben je al gebeld? Leuk!!

Nee ik kreeg alleen een bevestigingsmail

Wel grappig dat hij een hockey meisje wil en dan vervolgens zegt dat ze niet sletterig mag zijn :joy: gast ben je ooit op een hockey feest geweest

7 likes

Oh hahaha smiechten, dan hebben ze wel stiekem jouw emailadres gebruikt! Ik ben ook door iemand anders opgegeven maar ik wist het pas toen ik al geselecteerd was, zeg maar

1 like

Biecht: ik heb op de redactie van first dates gewerkt. Aan een ander programma wel, maar was lachen.

1 like

Tea:

Ze hebben een gigantische wand met alle mogelijke dates. Roze kaartjes=vrouwen, blauw-mannen, paars-queer. Er werken ook wel echt veel mensen aan. Elke date wordt live meegeschreven backstage en daarna worden alle opnames uitgetypt zodat de editor snel kan scannen door de tekst. Een date duurt meestal 1.5 uur. Soms komt er een date niet opdagen en dan moet de ander dus weer naar huis.
Ze hebben nu dat lelijke restaurant gebouwd in een loods omdat het restaurant uit het eerste seizoen veel te duur was om lang af te huren. Heel begrijpelijk wel. Victor de barman heeft blauwe lampen onder de bar zodat zijn ogen extra blauw lijken. En hij heeft een oortje in voor aanwijzingen.

27 likes