Sergio?
Hij kijkt zo om zich heen, alsof hij daar stiekem zit
Ja die tegenover Paulus…
Stanley
Oh ja, ik snap wat je bedoelt. Hij heeft wel precies dezelfde stem als Roy Donders
Oh wow waar gaat dit heen
Wat is eigenlijk de volgorde op het einde? Wanneer vindt het moment dat ze naast elkaar zitten en moetne zeggen of ze elkaar willen blijven zien plaats? Ze betalen en gaan van tafel, gaan naar Sergio om doei te zeggen en lopen dan buiten weg. Waar in dit verhaal vindt dat “ik wil je nog eens zien” plaats?
Ja dit vraag ik me dus ook altijd af… Of zouden ze na het afscheid met Sergio naar een apart gebouwtje lopen en daar nog dat ‘zittende gedeelte’ filmen ofzo…
Ik denk het wel, want bij het afscheid met Sergio zie je veel mensen vaak nog met die hartjessnoepjes in hun mond dus het moet wel ergens daarna zijn!
Edit: Wel een beetje gek dat bij sommige stelletjes ze dan allebei en andere kant op lopen als ze naar buiten lopen!?
En @hupsakee en @Illuminated Hahaha dit weet ik
Je gaat afrekenen en naar buiten, dan word je meteen gescheiden en moet je apart over de date praten. Dan als er plek is (wij moesten nog lang wachten) nemen ze aan de achterkant op de bovenverdieping dat gesprekje op en daarna moet je nog terug het restaurant in. Afhankelijk van je antwoord moet je of samen weglopen of allebei een andere kant op. Maar links ga je naar een vrachtwagenparking, dus je moet als de camera uit is alsnog naar rechts, haha. En dan mag je nog wat drinken samen, of samen weg, of alleen weg.
Ik vind de tattoo man niet bij de kapster passen…
Die kapster is knapper en leuker
Hij is te plat denk ik.
Ik hoop dat blauw haar meisje en die jongen bij elkaar komen.
En dit wordt een saaie date denk ik
“Ik hoop echt dat ze ja zegt”
Nee, je bent niet de man voor mij.
“Ja zo voelde ik het ook”
Op Facebook. Echt in en in triest… Robin was de jongen van ergens in de twintig met witblond haar. Goedlachs en zachtaardig met ietwat vrouwelijke trekjes. Wat absoluut niks wil zeggen over geaardheid. Ongelooflijk kansloos dat half Nederland elkaar tagt onder dat bericht. Dieptriest.
Wie kijkt mee?
Stilte weekenden
Weet iemand waar 't jurkje van Carin van is? Was net te laat met het maken van een foto van de hele outfit…
Si!
Weet niet wat ik van die Carin vind…
Oeh leuke jongen!