Huh maar ik had deze volgens mij nog niet gezien
Nee ik ook niet, maar tijdens de terugblikken hadden ze het over het nieuwe jaar en 2020, dus vandaar dat ik dacht dat het herhalingen waren. Anders hebben ze het een beetje vreemd verwoord
Het zijn wel nieuwe afleveringen. Maar de opnames waren afgelopen jaar.
Oh dan hebben ze het vreemd verwoord. Als ze weten wanneer het wordt uitgezonden dan zeg je toch niet “het nieuwe jaar” . Maar goed wel nieuwe afleveringen dus, yes!
Ik vind dat meisje die aan Mohammed gekoppeld is niet altijd even tactische antwoorden geven " jaar… ik heb er ook wel eens over nagedacht hoe het is als je naar een ander land moet… maar dat zou niets voor mij zijn denk ik. Ik ben gevraagd om op Aruba te werken maar heb nee gezegd…"
Ja dat is ook echt hetzelfde als vluchten uit Syrie.
Of vragen of iemand al Nederlands sprak voordat ie hier kwam
Ja lol dit viel mij ook op. Ik vond Mohammed trouwens echt een leuke man!
Haha dat moment dat dat meisje Sergio drie zoenen wilde geven, zo ongemakkelijk
Ik hoop echt dat Gudo nog iemand ontmoet die de liefde van zijn leven wordt. Ik vind het een beetje verdrietig dat hij nog nooit een lange relatie heeft gehad en ik snap ook niet helemaal hoe het komt, ik vond hem wel leuk overkomen.
Ja vond ik ook wel. Een beetje ongemakkelijk wel in zijn contact, maar ik vond het wel een pijnlijke opmerking van zijn date over “nou als je op die leeftijd nog geen relatie hebt gehad…” (weet niet meer precies wat ze erachter aan zei). Je merkte ook dat ze steeds naar zijn relatie historie vroeg en hij het onderwerp ontweek, maar ze bleef maar door prikken tot ie had “toegegeven” nog nooit een lange relatie gehad te hebben.
Maar ik vind dat zelf ook altijd een pijnlijk onderwerp, omdat je gewoon merkt dat de ander daar dan conclusies aan verbindt ofzo.
Heeel leuk artikel, maar er staan onjuistheden in nu wil ik ze opbellen
HEH is Victor 35?!
Wat klopt er niet aan dan?
Ik krijg in ieder geval echt de kriebels van die barman en niet op de positieve manier
Oja vind die journalistiekjongen wel een beetje zielig nu, hij kwam idd echt over als een enorme sukkel. De rest van de genoemde situaties heb ik niet gezien.
Ik ook sinds dat donkere lijntje rond zijn ogen???
Ja weet niet het zijn die neppe zogenaamd geïnteresseerde praatjes en neplach. Met z’n kleurlenzen. Haha vind hem echt irritant.
Weet dat het bij het format hoort maar eww.
Gewoon wat kleine fouten over het aanmeldingsproces enzo. Maar misschien ging het twee seizoenen geleden wel nog zo, want Clint en die giecheljongen zijn uit 2018
Jaa de dingen die hij zei die ik irritant vond worden nou niet ineens sympathiek met meer context denk ik hahaha, maar toch wel sneu dat hij zegt best gevoelig te zijn en eenzaam en dat ze niks sympathieks van hem hebben gemonteerd is wel sneu voor m
Oh ik zeg wel vaak sneu hierboven, goh Ella vind je het sneu?
Ga je een heel emporium bouwen?
Marie-Ange?