Formule 1 #2

Ohja, dat ook nog! Niet bij te houden allemaal
En Lando P1 in Q3 natuurlijk! :partying_face:

1 like

Lando gewoon op p2 en piastri op 3. Stiekem had ik Lando wel p1 gegund en Verstappen dan 2. En de boardradio van Lando :heart_eyes: ik heb echt een zwak voor ‘m.

7 likes

Ah wow wat een upgrades bij McLaren!

2 likes

Ahhh yesssssss McLaren :orange_heart::orange_heart::orange_heart:

Ik hoopte ook echt zoooo op een P1 voor Lando, maar hey, 2 en 3 is ook echt geweldig

1 like

Lando🫶

Hoe tof als dit ook het podium is morgen 🥹

Ik vind dit soort kwali’s zo leuk. Zoveel mensen vragen me altijd waarom ik F1 zo leuk vind, nou om dit soort dingen. Gewoon een rookie op p3. Zac Brown die als een kind in een snoepwinkel blij is met het resultaat van McLaren en al zijn monteurs bedankt.

4 likes

Ik heb echt mn hele huis bij elkaar gegild toen ik Lando op P1 zag. Besefte daarna pas dat Max ook nog met een ronde bezig was… :skull:

Damn ook zo leuk voor Oscar!! Eerste race met de upgrades en hem dan meteen op P3 zetten :pleading_face: :star_struck:

1 like

Technisch gezien pole voor Lando, Max telt niet :nerd_face:

3 likes

Haha Norris met dat interview:
‘Max who ruins everything’ :joy:

2 likes

Ik denk dat ze dit nog niet 1 ronde volhouden tbh

Gaat lekker bij viaplay

Ik wil zo graag hopen maar ook al zovaak teleurgesteld :sob:

2 likes

Ik ga voor Norris juichen vandaag. Hopelijk heeft hij geen poepstart.

3 likes

omg Norris! wat een slechte start voor Verstappen!

1 like

Hij houd het never vol denk ik maar love it dat Norris 1 staat :heart:

3 likes

DONT GIVE ME HOPE

Maar omg iig Max voorbij bij de start en al een ronde voorop, hoe leukkk

1 like

Wat een top start van Lando. Hoe leuk zou het zijn als ie dit gewoon vol gaat houden.

Ok maar als t straks wel gaat regenen…please please geen herhaling van Sochi '21 :eyes: :sweat_smile:

Staan juichen als een echte fan-girl bij de start, lets gooooo Landoooo

1 like

Hier precies hetzelfde. De ramen staan open dus de buren zullen wel weer denken :joy: