Formule 1 #2

De discussie wordt voortgezet vanaf Formule 1 (Deel 1) - #5304 door Twijfelaar.

Eerdere discussies:

Perez die over dat gereedschap heen rijdt ook, dat lag ook echt ver de pitstraat in

4 likes

Arme Sainz :weary: het gaat steeds weer mis bij hem, en bij Ferrari

1 like

Ahw jammer! Ik gun Sainz echt zoveel meer, die verdient echt een paar hele goede races 🥹

2 likes

Daar gaan ze dan ook nog eens straf voor krijgen

Ja en ze mistte gewoon een band :woman_facepalming:

Ja wat een prutsers weer

Ik hou mijn hart vast voor Leclerc nu

Het is echt niet te geloven. Ik gun Sainz echt beter.

1 like

Bij F1TV denken ze dat een verkeerde band in de verkeerde hoes zat en ze daarom een andere moesten halen, zo enorm slordig

1 like

Dat is dan helemaal slordig want dat zou je toch echt moeten en kunnen controleren voor de wedstrijd en voor de pitstop.

2 likes

Klinkt aannemelijk

Edit: Als je de replay ziet dan is toch wel duidelijk dat er echt niemand stond met een nieuwe band

Ik vraag me trouwens af of het nog gevolgen heeft voor de band van Pérez nu hij over die weelgun heen moest. Volgens mij had ie net zo goed een lekke band kunnen oplopen.

2 likes

De lichaamshouding van de monteurs van Ferrari zegt genoeg, wat een gepruts toch elke keer weer daar

1 like

Ja echt he. Hoop het niet voor hem

3 likes

Het begint echt een grap te worden.

Ik zou me zo opgelaten voelen als ik nu de monteur (?) was die niet op tijd klaarstond met die band en daar nog in die pit box van Ferrari sta :sob:

2 likes

Ik hoop dat ze Sainz niet gaan bestraffen voor het prutswerk van z’n team, maar dat ze het bij een geldboete laten

1 like

Oke verkeerde band is bevestigd nu @papierhier

1 like

Vooral irritant dat ze de hele tijd door de board radio praten bij de nos

3 likes